Tirilill Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen som har det her?? Jeg klør meg nesten ihjel, blir verre og verre for hver uke. Noen som har gode råd??
IdaMelina*Fødeklar* Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Aloe Vera gele hjelper.. Men har du kløe under føtter og inni hender må du dra til lege med en gang!!
HEMMELIG!!! Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Ååå..stakar! Det har jeg også fått. Helt akutt for en uke siden. Klødde plutselig så jeg trodde jeg skulle bli gal på hendene og under føttene. Legen sa jeg skulle inge føden, og de tok noen blodprøver (lever & gallesyre tror jeg) som var for høye, men ikke så høye at det var farlig for babyen... Så jeg fikk noen allergitabletter (som hjelper litt, men ikke så mye - får sove litt om nettene nå i alle fall) De sa man kunne bruke Zyritec som man får reseptfritt på apotek. Kanskje best å høre med lege først unsett... Skal tilbake på kontroll til fredag, hvis prøvene er blitt verre ville de sete igang fødselen. Har termin til søndag...
Slæsh84 Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Vet åssen d der e. (uke35) Hatt kløe lenge nå,spes. når eg ska legge mg. Her dysje eg 2-3ganger om dagen pga dette å smøre mg godt inn me spenol, alovera viss d ikje gir seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå