lillebie på`n igjen Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 jeg skal ta denne undersøkelsen under 2 uker før vi skal til storken, et par dager etter mensen..gyn på Ahus mente at dette kanskje kunne hjelpe til i prosessen å bli gravid, og ikke hindre en kommende graviditet. Noen som har erfaring med sånn vannscanning /skylling (husker ikke navnet på det) og så nærme insiminering???
eva37 Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg har ikke erfaring med det, men jeg fikk beskjed av lege at det passet bra med inseminasjon etter vannskanning av egglederne. Jeg tok det denne uken og skal ned til inseminasjon imorgen sannsynligvis. Det sies at det øker sjansen for å bli gravid, da man evt. åpner opp , men vet ikke om det er dokumentert eller noe.
lubbeline Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Er bare bra det med vannskylling så tett oppunder, rensker oppi systemet:-)...jeg hadde selv en vannskylling i februar.....min opplevelse var hvertfalll veldg god, ikke litt vondt en gang, lykke til:-)
lillebie på`n igjen Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 så bra å høre det ikke gjorde vondt.. kateter i livmora høres lissom ikke så behagelig ut :-) men alt for min kommende baby :-)
HH72 Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Mener dere at undersøkelsen gjøres et par dager etter at mensen er ferdig? Dvs like før EL? Vurderer å gjøre det hvis det ikke klaffer denne måneden. Men vil ikke gå glipp av en prøvesyklus. Skal man da ringe gyn og bestille time den dagen mensen kommer? Har spurt om dette før, men husker ikke svaret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå