Gå til innhold

Tiden går så sakte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg har vært her inne på 2. trimester en liten evighet.. Jeg hygger meg masse her - men synes tiden går så sakte!! Er i uke 24 og har 117 dager igjen!

Synes dere tiden går fort eller sakte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiden går så sent.. jeg har 115 dager igjen. Føler det er en evighet til jeg får møte prinsen min;))

Skrevet

Så bra at det ikke bare er meg :) Gleder meg til sol og somemr - da kanskje tiden går litt raskere!

Skrevet

jeg synes dagene går sakte,er 21+6 idag og mange,laaaange dager igjen:Pkan ha noe med at jeg er hjemme om dagene,at di føles så lange....

Skrevet

Tiden går så alt for fort..... huff. Har ikke engang telt hvor menge dager det er i gjen.

Men jeg husker godt hvor langsomt tiden sneglet seg med første man.

Litt ekstra kos når en nå tenker at det holder med tredjeman og koser seg med det! Herlig!

Skrevet

Eg synest tida har gått for så langt. Er jo berre "noken daga" sia vi tok testen, og no har eg neste 16 fullgåtte veker... :P

Men tida går nok seinare etter kvart. I allefall når skulen er slutt.

Skrevet

Heeelt enig! Har 116 dager igjen, men det er jo fire måneder... Virker som en evighet frem til August! Tror de siste fire ukene her inne kommer til å vare leeeenge, men jeg håper, og tror at det vil bli bedre på tredje trimester. Da er det ihvertfall siste trimester. Nå er vi liksom i midt-i-mellom tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...