#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Oppdaget i dag at jeg hadde veldig merkelig utflod,det var helt hvit og samtidlig noe gjenomsiktig.Har aldri oppdaget eller sett slikt før...oppdager mye rart når man er gravid har jeg funnet ut.
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Det har jeg og, nesten som skummet melk? Rart..
Lynnen Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 I dag var jeg hos legen, og hun forklarte at det mest sannsynlig var slimproppen.. Den kan visst fortone seg sånn også... jeg har også hatt sånn type utflod i et par dager. Håper det stemmer!
Philippa=) Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 jeg og har det hatt det.... en morgen på badet rant det plutselig noedover låret, skikkelig ekkelt. lukter det litt spes? kan en lekke fostervann, siden det kommer litt hele tiden eller er det utflod? men hvor lenge har dere igjen? jeg har 9-10 uker igjen. har itillegg hatt endel kynnere å nedpress, veldig vondt.
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Hm, jeg er 36+0 i dag. Har hatt det sånn en stund da, ikke bare i det siste, plutselig renner det ut! Rart..
Philippa=) Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 jeg ser for meg at slimproppen er en seig ekkel ting, men.... kanskje jeg skal ringe jm å få vite hva det kan være?
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Jeg ser også for meg at den må være slimete og ekkel, ikke som melk liksom Jeg skal til lege om en uke, spørr da jeg, har ikke noe tru på at det kan være slimproppen, har hatt det en god stund og så Men, du må bare ringe! Fortell oss hva hun sier da!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jeg har de siste par ukene hatt ekstra tynn utflod, med litt slimete klumper i..Fargen er ikke hvit, men mer gul/offwhite..:/ Har ennå 10 uker igjenn. Om noen får info fra jm så del gjerne:) Jeg skal til jm neste uke så får vel svar da.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde den klumpen,kan beskrive det som når du kunser et egg(se bort i fra det plommen)og det er litt hvit i det samtidlig helt blank. Har også merket at det renner nedover lårene mine når jeg våkner om morgenene.Har igjen 18 dager til termin her da. Men tror ikke det er slimproppen,den så helt anderledels ut til meg sist jeg føde.Da gikk den bare en time før vannet og riene kom.
1, 2, 3!!! Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Jeg har det også slik! Tok det opp med legen min ved kontroll forrige uke. Han mente det kunne være sopp, og anbefalte canesten... Men så sa han at han kunne ta en kikk, og det var greit. Det var IKKE sopp... Derimot anbefalte han VIVAG, melkesyrekapsler. I journalen min skrev han: Uidentifiserbar, tyntflytende, hvitt, luktfri utflod. Hehe! Var normalt med mere utflod i løpet av et svangerskap, så skulle se det an til jeg var ferig. Er 34+0 i dag!
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 Jeg er i uke 32 og har lenge hatt melkeaktig utflod som ikke lukter. Legen min sa også at det var vanlig utflod. Håper ihvertfall ikke det er slimproppen for mitt vedkommende...!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 17. april 2008 Jeg har ikke sopp,har sjekket meg for det.Hadde det tidlig i svangerskapet.Men men er vel bare vanlig utflod.
nina__86 Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 jeg har også hatt sånn, spurte jordmor, og hun mente også at det var slimproppen. for den er helt øddelagt og da kom den ofte ut i slik form for utflod
En snupp - og en knert i magen Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 Jeg kommer over til dere på 3. tri på lørdag, og dette var godt å lese!! Jeg har nemlig hatt akkurat sånn utlod noen uker nå, alt fra vannete og melkeaktig til klar slimete og litt gul innimellom. Vet jo at det er normalt, men det er jo liksom ikke sånn man spør andre om midt i en vanlig samtale liksom... Godt å vite at det er flere, da føles det litt mer vanlig ut også
vår baby Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 Jeg har tidligere i svangerskapet hatt utflod som dere beskriver, men nå er den annerledes. Jeg har fremdeles vanlig utflod, men kommer også små slimklumper. Tror det er klumpene som er slimproppen som går over tid. Den rennende utfloden tror jeg ikke har noe med slimproppen å gjøre. Jeg er foresten 39+6 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå