Gå til innhold

Nå er jeg sååå glad :o))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte porsgrunn i dag og får starte på et nytt forsøk før sommeren (de stenger jo i juli). er satt opp til uttak i uke 27 får bare håpe ikke mensen tuller med meg nå hehe, men skjer det så får vi vente er jo ikke så mye å få gjort med den saken..

Skulle så gjerne ha kommet inn på siden min og få tatt bort ruger på 2. faan.. har sagt i fra til webmaster men ingenting skjer.. møkka folk..

De ville ha meg på uttak igjen istedet for å ta fryseforsøk pga alder, få ut flest mulig egg nå og heller bruke fryseforsøkene etterpå hvis behov.. er helt enig det!!! :-)

De skulle også prøve noe nytt på meg hmm noe med kortison for at egget ikke skal støtes bort hmmm, blir spennende vet ikke så mye mer, dette er som sagt nytt og jeg får vite mer på ultralyd.

Ellers skulle de også se på sprøytene om jeg skulle øke litt eller ikke, og hvilke type, gikk jo på gonal f og menopur denne gangen da jeg endelig fikk på frys, har tidligere bare gått på gonal f..

Ååå er så glad og kan se frem til et nytt forsøk.. jeg gir meg ikke vettu hehe..

Nå skal jeg bare nyte våren, kose meg med litt vin og spille golf å kose meg virkelig!!!!

Så blir jeg ruger i ferien og det er veldig bra for da kan jeg slappe av og nyte det, slippe og tenke på jobb osv.. og sure sjefer evt ved sykemld også..

klem til alle sammen, hilsen ei blid og glad tullemor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye lykke til,koz deg med vin og golf fram til uttak

Skrevet

Så fint å høre Tullemor. Godt at du klarer å se det positive i denne prosessen,for det er jammen ikke lett! Og det er jo en flott tid å ruge som du skriver. Flere som lykkes i sommer-halvåret også vet du.

Spennende at de prøver noe annet denne gangen. Jeg hadde iallefall bedring av eggkvaliteten da jeg gikk over til menopur,så skal bruke det denne gangen også.

Du får holde oss oppdatert.

Ønsker deg masse lykke til.

Klem

Skrevet

Så bra at du allerede har en plan og at du rekker forsøk for sommeren!

Kos deg med vin og golf! Supert å ha sommerferien som rugetid. Det er virkelig tiden for å roe ned å ikke tenke på jobb og stress!

Lykke til!

Skrevet

Åååå, så koselig Tullemor :)) VI SKAL IKKE GI OPP :))

Spennende dette med kortison da, hold oss oppdatert når den tid kommer også, hihi... Gleder meg sånn på dine vegne nå, flott at humøret ditt føk opp igjen så fort :)))) Jeg prøver igjen også hvis det går ræva nå ;))

Lykke til og kose deg så lenge Tullemor :))

Skrevet

Å så bra!! Godt å høre at du holder motet oppe og er positiv!

Har et spørsmål jeg da.....

Holder også til i Porsgrunn. Har brukt opp de 3 offentlige og av det ble det 8 innsettinger. Testa positivt 3 ganger, men aldri kommet særlig langt.....

Vet du noe mer om behandlinga med kortison?? Kanskje det kan være noe for meg også?

Er i gang med 4 IVF nå....

Skrevet

Hei Tullemor

Ble glad når jeg så et "glainnlegg" fra deg. Er imponert over hvor positiv du klarer å være, men det er vel det som gjør at vi ikke synker helt ned. Vi MÅ jo bare se framover, og ett nytt forsøk er verdt å se fram til:-)

Ønsker deg all mulig lykke, Tullemor!!

Skrevet

Åh, så flott, Tullemor:))) Godt du fikk snudd det negative med negativ test om til noe positivt!! Høres virkelig ut som du blir tatt godt vare på i Porsgrunn, og at de tar hensyn til alderen din når de planlegger veien videre.

Hurra for deg!! Denne gangen skal det lykkes!! Jeg har stor tro på Kortison, og prøver det selv denne gangen:))

Lykke til, Tullemor:))

Stor klem

Skrevet

Nå ble jeg også glad, Tullemor!! Så fint at du får kommet igang igjen raskt. Hadde vært interessant å høre mer om kortison-medisineringen etterhvert. Mitt problem er jo også at spiren ikke vil bli hos meg, dvs den setter seg i grunnen rett og slett ikke fast...

Kos deg masse med våren, og så hører vi vel når du starter opp igjen?

Klem fra meg.

Skrevet

Tullemor, så deilig at du har fått tilbake motet så raskt! Det er utrolig viktig å klare å se fremover etter en negativ test. Kos deg masse i vår, og så blir det spennende å følge deg til sommeren:)

Jeg har også bedre erfaringer med Menopur enn med både Gonal-F og Follistim, så håper virkelig at det + kortison gjør susen for deg i sommer:) Har ikke hørt om kortison-bruk under IVF før, det må du fortelle oss om.

Klem!

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen, dere er sååå fantastiske!!

Det med kortison vet jeg ikke så mye om ennå, får vite mer på ultrlyd sa hun så det blir super spennende.. jeg bare gleder meg utrolig mye nå til neste forsøk..

Masse lykke til, til alle som ruger, og alle som skal enten i gang med forsøk, ruger og det som måtte være hehe..

Takk takk, dere er såå skjønne.

Skrevet

Så spennende dette med kortison! Gleder meg til å høre mer om det.

Må jammen høre med Medicus om dette i morgen.

Jeg har hørt at enkelte får binyrebarkhormon for å sette ut eget immunforsvar, og andre har fått antibiotika for at kroppen skal jobbe med noe annet enn å støte fra seg embryoet.

Jeg spurte Nordica i en mail vedr. dette med Binyrebark-hormon, og han mente at jeg kunne settes på en dose med binyrebark hormon prednisolon. Er ikke helt sikker på pm kortison er det samme som prednisolon, men det skal vel dempe betennelser...?

Skrevet

Jeg tror det er det samme ja.. det blir super spennende..

Skrevet

Heisan.Å så bra at du ser fremover.Håper at alt går bra, for deg denne gangen.Krysser fingrer.Jeg skal ta en pause,vet ikke riktig hva som skjer fremover.Klemmer.

Skrevet

Så bra at du får sette i gang før sommeren. Denne gangen får du de perfekte eggene som skal bli dine barn. :-) Jeg skal i gang med 2. forsøk nå i mai. Skal ha uttak/innsetting i uke 26, så vi får holde følge.

Skrevet

Hei 74 skytte.. så spennende.. ja vi er jo da i gang samtidig, du er jo bare uken før meg hihi.. kleem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...