najs Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Her et tips som funker på nesten all fisk;-) Riv av aluminiumsfolie og legg en klikk smør i bunn. Legg fisken oppå smøret. Deretter, river du litt gulerøtter og putter oppå fisken, sammen med purre og salt og pepper. avslutt gjerne med litt smør oppå toppen. (du kan legge oppe enda flere ting du liker og) Brett folien sammen og bak fisken i ovnen. Når den er ferdig åpner du og legger over en god spiseskjed med rømme eller creme fraise så den smelter litt. Server med før eks kokte nypoteter! Kjempelett og sundt
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Skjær i bitel og dypp først i egg, så i griljermel. Stek på stekepanna og server sammen med potetbåter, salat og rømme:) mmm....
petite fleur Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Takk for tipset, mooomy, var å henta torsk ut av frysern nå, skal ha sånn til middag....nam, gleder meg ;-)
* 5 om dagen * Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 fiskegrateng...da er det kjempegodt å bruke sei.
Libido- Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Stekt seifilet er nydelig! Bland en isboks el.l med mel og godt med salt og pepper. Vend fisken inn i det. Stek på sterk varme i kort tid på beggesider, til du får stekeskorpe. Stek på svak varme noen min etterpå. Til slutt heller du matfløte over. Namme =)
najs Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 haha,ble lytt lysten på det jeg og;-) Dropper nok kjøttbollene idag, gitt! Kos deg med maten;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå