gifteklar gravid og kvalm Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 lurer på å sy et handle nett slik at vi slipper å kjøpe poser i butikken alltid, må jo kjøpe poser til søpla da men det blir mye mindre poserot med en rull til dette. Tenkte å sy et handlenett til matkjøp og et til å ha til klær som skal hjem fra bhg. hva anbefaler dere å sy dette av? hvor store skal jeg lage??
UnePune äntligen hemma! Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Bomull som kan vaskes på 60-90grader, evt sånt vannavvisende stoff som de selger i metervare til duker, nesten som plastduker bare tynnere stoff. Ville laget litt mindre poser til butikken enn til barnehagen. Er ikke godt å bære for mye matvarer i en pose, mens kan fort bli mye i barnehagen med våte dresser osv. Har ikke laget selv, men burde vel en dag - iom at jeg har fått meg symaskin =)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 sånn vannavvisende var jo kjekt da da skal jeg se om jeg ikke kan få kjøpt det en dag og sy lykke til med syinga og den nye symaskina da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå