babygullz <3 vilde Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen her som har blitt "blessed" med hodepine?? er d ibux eller paracet vi kan ta? eller kan vi ta noe i d hele tatt? prøver å drikke mye vann...men funker heller dårlig.=(
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde mye vondt i hodet for noen uker siden. Legen anbefalte meg å bruke paracet, ikke ibux. Også ble jeg jo rådet til å drikke mer vann, som jeg skjønner at du allerde har prøvd. Håper det går over snart.....
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Ja,kjenner til det:)Du kan ta Paracet,IKKE Ibux! Ikke noe særlig å gå slik,men jeg synes paracet hjalp lite så holder ut uten noenting..
lana<3 Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Vet du hva babygullz du burde tatt en tur til tom fjelltvedt i langgata i sandnes og fått litt akupunktur...han er kjempedyktig og utdannet akupunktør og homeopat... ps. på apoteket kan du få en stift med menthol som du smører i pannen som visstnok skal hjelpe. Kan også hende det er spenningshodepine og da kan kiropraktor hjelpe...bare si fra hvis du trenger hjelp til å finne noen dyktige terapauter i sandnes/stavanger...har vært hos dem alle nesten he he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå