Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen før dere ble gravide?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi traff hverandre i slutten av februar,og i midten av juli fant jeg ut at jeg var gravid. samboeren min ble kjempe glad og koser med denne magen hver bidige dag,og prater til babyen sin om kvelden,snakk om og glede seg da:):):) er nå 16 uker på vei:)

Vi ble sammen da jeg var 14, hadde kjent hverandre i 1 år da. Så nå har det gått over 6 år siden den gang og nå har vi vært samboere i 4 år, forlovet i 1 år. Vi har ikke planlagt det, men kunne ikke kommet bedre, akkurat kjøpt hus, passende bil og begge har fått en god jobb. =)

-L-

Så koselig å høre om!

Jeg fant ut at jeg er gravid for en uke siden og vi er ikke sammen... ikke offisielt iallfall..

Vi har hatt noenlunde jevnlig sex og kos sammen i 4 mnd. men er ikke kjærester og det var totalt uplanlagt at jeg ble gravid, han trodde ikke han kunne få det til pga dårlig sædkvalitet og i tillegg brukte jeg prevensjon!

Men vi har bestemt oss for å beholde barnet og prøve og få til en framtid sammen.. Jeg har hatt følelser for han en stund uansett, mens han har ment at han ikke var klar for noe forhold - vel nå ser det ut til at han er det likevel ;-)

Annonse

Vi hadde vært sammen i 3 uker!!

Nå er jeg 32 uker på vei, og alt har gått som en drøm.

Vi har begge vært heldige med hverandre. Har det utrolig fint sammen, har aldri møtt noen som får meg til å føle meg så trygg som han. Pluss at vi er ganske like i måten å tenke på, og hvilke verdier vi har i livet.

ble sammen desember 07.. men rota siden august 07..

ble gravide i februar 08, men fant ut i førsten av mars..

så nå er jeg 32 uker på vei :o)

tiden går fort..

vi trives fortsatt like bra med hverandre..

og vi gleder oss VELDIG til å bli foreldre :D

det var ikke planlagt..

men det var heller INGEN tvil om hva valget ble..

vi skulle beholde lille babyen vår.. THATS IT.. :P hehe..

Annonse

Vi begynte å styre midt i april. 7 uker senere oppdaga vi at jeg var 4 uker "på vei".... Ikke planlagt, kan man si, men jeg lo og lo og lo :-) Vi er begge "gamle nok" til å få barn, så det var aldri aktuelt å gjøre noe annet enn å beholde barnet :-) Det er en del utfordringer knyttet til det å bli gravid så tidlig i et forhold. Må ha tilvenning av både det som skjer i hodet og ellers i livet, samtidig som man skal "bli kjent" med sin nye kjæreste samtidig som seriøsiteten slår deg til jorda. Er man sammen fordi man venter barn sammen, eller er man sammen fordi man vil ha den andre parten? Det går fint med oss, og vi gleder oss stort til lillegutt kommer til verden :-)

- Tre og et halvt år.

Vi planla det, men det var alikevel overraskende, fantastisk og skummelt da vi fant det ut. Gikk på andre forsøk, og selvom jeg hadde en magefølelse av å være ganske fruktbar, så trudde jeg det ville ta litt ekstra tid siden jeg har, fram til vi bestemte oss for å prøve, gått på p-piller. Har lest at man må regne med at det tar litt ekstra tid når man nettopp har sluttet på p-pillen siden syklusen da trenger tid på å stabilisere seg.

Vi hadde vært sammen i litt over 3 måneder (og bodd sammen nesten like lenge;) når vi fant ut jeg var 5 uker på vei.

Det var veldig skremmende, aller mest for han egentlig, å få dette så tidlig i forholdet. Vi hadde jo helt andre planer for den nærmeste fremtiden.

Men begge var jo gamle nok og vel så det, og (ihvertfall jeg) var igrunn aldri i tvil om at dette forholdet var det rette.

Det har vært interessant å måtet bli bedre kjent med hverandre samtidig med hormonene flyr rundt, men det har gått bra og vi får det bare bedre og bedre for hver dag. Nå 7 måneder senere er vi verdens lykkeligste, og gleder oss utrolig masse til den lille som snart kommer :)

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!

Hei jenter:)

Int. tråd:)

Vi har vært samboere i 5 år, hvorav 1 år har vi vært forlovet, og 1 mnd som gift:) Dette var jo planlagt, men vi trodde ikke det ville sitte på 1. forsøk!! Så jeg ble vel hvit i fjeset når jeg snudde graviditetstesten...

Han sine første ord var: Og jeg som håpet på mer sex og at vi skulle prøve lengre! Haha!!! Vi ble begge kjempe glade for dette, og feriret med å ta en båttur ut på en øy for å snorkle. (vi bodde da i Spania)

Så hadde jeg en liten blødning i uke 7 som skremte vannet av meg..eller oss da... Men det var ikke noe galt, det var bare festeblødning eller et sprukkent blodkar. "Sjokk meldingen" kom i uke 11 da vi var til ultralyd, noe som er obligatorisk i spania før man skal ut å fly...tvillinger!! Vi har håpet og bedt om tvillinger fordi jeg har mye av det i familien...men eneggede tvillinger!?!?!?! Det er jo ikke arvelig!!

Nå gleder vi oss masse til i morgen da vi håper på å få vite kjønnet:)

19 uker i morgen:)

Vi var sammen i 9 år før vi giftet oss i fjor. Ble gravid rett etter det, men mistet dessverre. Ble gravid igjen 8 mnd etter vi giftet oss. Veldig planlagt! Nå er jeg i uke 39, og vi gleder oss utrolig mye til å få en til å dele alt med:)

ble sammen da jeg var 4 mnd på vei faktisk, hadde "holdt på" da siden før eg fann ut eg var gravid.var 8 vker på vei da eg fann det ut) er da ikke kjæresten min som er barnefar.(men x) sesielt å forhlde seg til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...