Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen før dere ble gravide?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel sitt... ;)

Lurer bare på hvor lenge dere hadde vært sammen med kjæresten da dere oppdaget at dere var gravide...og hva var tankene deres da dere fant det ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ble sammen 24.juni 06, forlovet oss 23.juni 07, testet positivt i begynnelsen av oktober 07 og har termin 24.juni 08 =)

Vi prøvde å bli gravide, så her var følelsene bare positive =) Nå har vi igjen litt under 10 uker til termin og gleder oss vel kanskje mer enn noen gang =) Var på "møte" med jordmor i dag ang fødelsinfo og samboeren min var med (som eneste mann). Vi snakket litt sammen før han dro på jobb og da sa han at dette var helt annerledes enn å se filmer om fødsel og sånt hjemme. Det ble liksom mer virkelighetsnært nå =) Han satt å smilte nesten hele tiden!

Skrevet

nesten 5 og et halvt år:) vi ble kjempeglade! var planlagt og ønska så ikke uventa;) men ble overrska over at det skjedde så fort, bare etter 1 pp.

Skrevet

vi hadde vært sammen i 4 1/2 år da jeg fant ut at jeg var gravid.. vi har prøvd siden vi hadde vært i lag i litt over 1 år, så det var stor glede i stua når jeg fant ut at jeg var gravid kan man si=)

Skrevet

2 år og 2 måneder da jeg ble gravid. 2 år og litt over 4 måneder da vi fant ut :-) Ikke planlagt, men VEEELDIG velkomment.

Skrevet

Tre år, og da hadde vi prøvd et års tid:)

Skrevet

Ikke så lenge.... 7 mnd... Litt skrekkblandet fryd når vi fant det ut, men gleder oss masse!!! :o)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i nesten 5 år da vi fant ut at jeg var gravid. Men det var planlagt, så det var veldig velkomment :) Litt overraska over at jeg ble gravid på første forsøk men.. :)

Venter den lille 26. september.

Skrevet

Vi startet å prøve da vi hadde vært sammen i 4 år, klaffet i pp3 så det gikk forholdsvis fort. Begge to er superglade selvsagt, ellers så hadde vi ikke begynt prøvingen ;)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i nesten 5 måneder..hehe:) Vært forlova i 2 og samboere i 1 måned. Man kan trygt si at vi fikk oss en skikkelig overraskelse, jeg gikk på p-ring så det var på ingen måte planlagt. Vi ble overraska, en liten smule stressa og veldig glad da vi fant det ut.

Skrevet

vert sammen 1 år å 8 måna når eg blei gravid, vert sambuara i et år snart..

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 1 år og 11 mnd, forlovet i 11 mnd og samboere i 1 år og 5 mnd, da vi fant ut at vi var gravide.Planlagt, prøvde i 8 pp, så nå er vi overlykkelig over at det vokser en liten baby i magen min.

Skrevet

Vi har vært sammen i 3 og et halvt år... bodd sammen i 1,5 år... forlovet i snart 1 år (2 mai) :) ikke planlagt, men snakket litt om at det hadde vært koselig... åsså jammen gitt ble jeg gravid hehe koooselig, å vi er veldig glade

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 7år bod sammen i 5-6år=0) gleder oss veldig til førstemann kommer i begynnelsen av august=0)

Skrevet

Vi hadde kjent hverandre i 8 måneder og vært sammen i 6 da vi ble gravid og det var planlagt. Vi ønsket å starte tidlig da vi begge føler at dette var riktig. Nå er vi 15+3. Og det er bare lykke.....

Skrevet

Har vært gift i 5 år til sommern og prøvde vel i et halvt år tid før det gikk! Var planlagt og veldig ønska, men det var først da vi bestemte oss for at dette ikke var noe å stresse med at det skjedde! ;)

Skrevet

Vi har vært sammen i 1,5 år, og har akkurat begynt å prøve. Forhåpentligvis sitter den snart :o)

Skrevet

vi hadde vært sammen i to år da vi fant ut at jeg var gravid :)

samboere i mer en ett og et halvt år. er 13+4 i dag :)

Skrevet

Ikkje lenge, vart i lag i september, og første veka i februar fann vi ut at vi skulle ha smått. Så er en del blanda følelsar ute og går, men abort var aldri aktuelt, og vi har jo begge lyst på ungar, sjølv om plana ikkje var første åra/året!!

Går seg meir og meir te vil eg tru, etter som magen veks og månadane går;)

Skrevet

Ganske nøyaktig 11 år.

Vi tenkte jippi, for det var planlagt ;)

Skrevet

vi feira 5års dagen vår den 14.juni i 2007, og jeg testa positivt den 7.august 2007!

Skrevet

det var forresten veldig planlagt! Men allikevel så tror jeg vi var mer eller mindre i sjokk over at det gikk så fort.....

Skrevet

Vi har vært gifte i over 6 år nå, og har hatt lyst på barn lenge. Meen.. har ventet og ventet siden jeg studerte(studerer enda da..) Nå prøvde vi i noen måneder, før jeg fant ut at jeg har prøvd en uke feil ;o) hehe, og ved neste forsøk klaffet det første gang!! Så nå venter vi spent på vår lille gullunge!! Min mann er kjempefornøyd med at det er en gutt... :o)

Skrevet

Vært sammen i 4 år og prøvd i et år! <3 Så dette er veeeldig velkommen!! håper bare spiren holder seg fast i mammas mage! <3 <3 8 uker på vei, gleder meg til UL kontroll 2 juni..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...