Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen før dere ble gravide?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)

Slår de fleste her jeg da, Vi hadde vært sammen 3 mnd før jeg ble planlagt gravid! :)

ble sammen i november 05, flyttet sammen etter en uke. Kjøpe hus januar 06 og sluttet på pilla og ble gravid på 1 forsøk! Planlagt :)

Nå venter vi nr. 2 som også er planlagt og satt på 1 forsøk :)

Vi er også forlova nå da, men haster ikke med bryllup. noe må jo vi også vente med.. hehe :)

Man har jo uansett ingen garanti for at man holder sammen om man har vært sammen 5 år eller 5 uker! Dette er vi et godt bevis på, for rett etter vi fikk guttungen ble søstra til mannen min gravid etter 9 års samboerskap. Planlagt. Halveis i svangerskapet vil plutselig ikke gubben hennes mer, så hun er idag alenemor desverre!

• 3 uker senere...

Annonse

vi har vel ingen startdato. og jeg mister telling..men jeg tror vi har vært samboere i 3 år nå...tenke litt

bodde ett år i leiligheten så bygget vi hus og der har vi bodd to år..ja tre år..det har gått fort!

Tankene da vi fant det ut. Hos meg var det mange gikk fra OJ, yes, gøy til, oj, hva nå..å nei, dette var dumt, så glede....gubben satte seg ned på finn.no og begynte å kikke etter ny bil =) haha

Vi hadde vært sammen nærmere 2 år da vi bestemte oss for å prøve å få barn.. Det fikk vi bingo på med en gang,så når 2 års dagen kom var jeg rundt 2 mnd på vei:) Nå er vi 7 mnd på vei og gleder oss stort til sønnen vår kommer 26 februar:) I januar har vi vært sammen i 2.5 år:)

Annonse

15 dager hadde vi vært sammen da testen lyste positivt mot oss...

Vi hadde vært venner i flere år før det da så, men det var et sjokk!!

Men det var aldri snakk om abort, dessverre mistet vi i ma da vi var 10 uker på vei, så vi har prøvd siden da.:)

• 2 uker senere...

Vi hadde vært sammen i 11 måneder da det blå krysset dukket opp. Vi hadde overhodet ikke forsøkt å bli gravid, og det kom noen tårer før vi ble enige om at det tross alt er et aldri så lite vidunder. Jeg gikk på p-pillen..

Problemet vårt er at han er amerikaner som kom til Norge for å være med meg, men han har bare oppholdstillatelse til 22. mars, og jeg har termin 5. august. Så nå blir det visst bryllupsklokker også;)

Jeg var ikke sammen med barnefar da jeg ble gravid. Vi hadde kjent hverandre i ca. 1 mnd.

Han ville jeg skulle ta abort, men jeg følte for min del at det var noe jeg hadde kommet til å angre på.

Jeg er kun i 8.ende uke, så mye kan skje før barnet er født.

Ikke vet jeg om han vil ha noe som helst kontakt med oss.

Håper bare på at alt går til det beste :)

• 2 uker senere...

Vi hadde vært sammen i 5 måneder når testen viste positivt:) Ikke helt planlagt,men vi hadde prata om det og var enige om å beholde om det skulle skje:) 2 måneder etter at vi fant det ut gikk han ned på kne, og jammen sa jeg ikke ja;)

Så nå blir det baby i 2009, og bryllup i 2011:)

Livet er herlig:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...