Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen før dere ble gravide?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter vi hadde vært sammen ett par mnd snakket vi om fremtiden og hvordan vi såg på hverandre... En stund etter det sluttet jeg på prevansjon. Nå har vi 1års dag om en uke og jeg er 5-6 uker på vei. Veldig ønsket, men også ett ganske sjokk at dette vi hadde pratet så mye om faktisk var blitt realitet. Og planer om studier i statene og mye annet fra høsten av er nå lagt på hyllen. Men vi er svært lykkelige og har det helt supert sammen =)

Fortsetter under...

Annonse

Ble sammen 16. november 2004, jeg har tremin 1. juli 2008, så vi hadde vært sammen i litt under 3 år når vi fant det ut:) Hadde prøvd en liten stund, så gleden stod i taket!! Vi er kjempespente på å treffe godgutten vår:)

hadde vært ilag i 8 år.Va ikke planlagt,hadde enda tenkt å vente par år. Følte at æ va litt for ung enda, men nu glede vi oss bare så utrolig mye. Har verdens beste kjærest, så æ vet vi kommer til å bli lykkelig. Vet han gleder sæ masse, han e noen år eldre enn mæ, så han e bare super klar for pappa rollen. :)

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Gutten min og jeg har vært sammen i litt over ett år og samboere omtrent like lenge. :-) Jeg er nå 15+1 på vei og det vakke heeelt planlagt, men vi gleder oss så utrolig mye!

Tiden går så altfor fort, termin er foreløpig 16.februar...men vi får se hva ul sier! .-)))

vi hadde kjent hverandre ca. en mnd.

kjente ikke hverandre fra før og møttes bare i helgene på grunn av skole.men når jeg fant ut at jeg var gravid,så var vi sånn fram og tilbake,men jeg skulle ikke ta abort jeg nei,viste jeg uansett.han ble skremt som meg.snakket med helsesøster,så det gikk bra for meg.reiste hjem og fikk jenta vår og han kom ned og besøkte oss og ble helt forelska i meg og den lille jenta vår.flytta opp til han og 4 år etter venter vi vår 3 unge:)

jeg hadde aldri tenkt tanken på å bli mamma og ikke han pappa heller,men det er det beste som har hent oss og hun førte oss sammen.

Vi har vært sammen i 4 mnd, og jeg er nå 7 uker på vei...Vi har kjent hverandre og vært venner i over 6 år før vi ble kjærester. Det var ikke planlagt og vi var usikre på hva vi skulle gjøre med en gang, men nå gleder vi oss veldig begge to til å bli foreldre hvis alt går bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...