Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen før dere ble gravide?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten ble sammen 11. April 2004. Så har vært sammen i 4 år. Men jeg fant ut at jeg vart gravid den 4. februar 08. Så vi hadde vært sammen i 3 år og 10 mnd!

Jeg ble veldig glad da jeg fant ut dette, men samtidig veldig redd=P

Han veit jeg ikke helt hva tenkte akkurat da, men tror ikke han var helt klar for det ennå, men nå gleder han seg veldig!=D

Fortsetter under...

Når vi ble gravide hadde vi vært sammen i nesten 9 år!

Og vært gift i nesten ett. Vi hadde prøvd i ni måneder, føltes som evigheter. Så jeg skalv og gråt og torde nesten ikke tro det var sant. Kjæresten torde nesten ikke tro på det før de første 12u var over. :)

Lillejenta kommer i august, vi GLEDER oss!

Annonse

vi hadde vært sammen i 8 år. prøvde i 1,5 år før spiren satt, så d sier seg vel selv at vi ble UTROLIG lykkelige når jeg endelig testet positivt. nå er d bare litt over en mnd. til termin :) vi er veldig spente og gleder oss ENORMT!!!

he he... vi ble kjent rett før påsken, og jeg fikk vite at jeg muligens ble gravid rett etter påsken, er altså i uke 8 nå. han ville ikke ha noe med ungen å gjøre og det ville ikke familien min heller, men nå har de fått tenkt seg og om han kom tilbake, og de gjør de fleste i familien også. Ting tar bare litt tid =)

Annonse

vi hadde värt kjärester i 2 mnd.....ingen av oss trodde vi kunne få barn, han pga cellegift og jeg pga mye problemer med cyster......men nå er det bare dager igjen til lillegutten vår kommer.! Livet tar de merkeligste vendinger av og til! ....og godt er det!!!!!!!

• 2 uker senere...

Vi hadde vært sammen i 12 år / gift i 11 år da vi testa positivt.Ble overlykkelige....litt spesiell opplevelse da dette er et resultat av godt samarbeid og ivf.....hadde nok hatt barn mye tidligere om vi hadde klart det;)

Men nå har vi fått det til =) Og gleder oss utrolig til babyen kommer...

Vi var ikke sammen da jeg ble gravid. Hadde "rotet" i 4 år da jeg ble gravid. Så jeg begynte som alenemamma, i september samme året som jeg fikk lille gutten, ble jeg gravid igjen. Lille gutten var ikkje blitt 6 mnd enda. Så gikk det 2 mnd, så fant jeg å barnefar ut at vi skulle være sammen. Så no gleder vi oss til å bli foreldre igjen om et par uker..=)=) Var mye krangling, å mye att å fram. For vi begge hadde jo vært vant til å være single, å kun ha tilfeldig sex å filmkosekvelder sammen. Men nå går alt kjempefint.. Så jeg bruker å si til han, hadde jeg vist at vi kom til å få to barn sammen, hadde jeg blitt gravid når jeg tracf han for første gang. hehe..

Vi hadde vært sammen i nesten nøyaktig 2 år, det var ikke helt planlagt, vi skulle prøve å unngå det en stund til ;o) Jeg og mine prevansjonshormoner passet ikke helt sammen, så sluttet på pillen i slutten av februar, og blei gravid midt i april.

Det var vel skrekkblandet fryd, klarte ikke helt å tro på det, men vi er veldig glade :o)

vi hadde vært sammen i ca. to år de jeg ble gravid. det var planlagt, men gikk fortere enn vi hadde trodd! vi hadde bodd sammen 1,5 år, egentlig mer, han nærmest bodde i bofelleskapet mitt den første tiden også hehe :P er 18+3, og skal på ultralyd i morgen, og får forhåpentligvis få se om det er gutt eller jente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...