Nøtter Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Er førstegangsfødende og blir forrvirret av motstridende råd angående frukt og grønnsaker...Noen sier at alt med skall på, skal renses før man spiser det.Høres slitsomt ut! Er det virkelig skadelig å spise frukt og grønnsaker når det er skikkelif skylt?
Gjest stockholms tjej Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 nej ikke tenk på det=) så lenge du vasker det så er de ikke noe problem... men tror de er papaya man ikke ska spise... men er ikke sikker . de er bara bra at du spiser sunt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå