Nøtter Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Er førstegangsfødende og blir forrvirret av motstridende råd angående frukt og grønnsaker...Noen sier at alt med skall på, skal renses før man spiser det.Høres slitsomt ut! Er det virkelig skadelig å spise frukt og grønnsaker når det er skikkelif skylt?
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Synes det blir litt hysteri jeg...Skjønner godt du blir forvirret, for her verserer mange teorier på hva en skal og ikke skal. Jeg har født 4 friske barn, og har alltid spist mye frukt og grønnskaker med og uten skall.. Synes det holder med å vaske skikkelig.
Bubba75 Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg har ikke skrelt frukt jeg normalt spiser med skall, men nøyd meg med å skylle godt. Har ikke hørt at man skal skrelle jeg
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg har aldri hørt at man ikke kan spise frukt og grønt med skall.. Bare skyll godt, så skal det holde.. Er ikke skadelig i det hele tatt!
Icerus Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Dette gjelder vel mest dersom en skal på ferie til steder med litt mindre "hygieniske" forhold ol. Ellers tror jeg det holder å skylde det godt før man spiser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå