Gå til innhold

What to do med søvnproblemer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yngste jenta mi er 22 mnd, og hver natt er hun våken 2-3 timer i strekk... jeg er sliten, og skal skrive eksamensoppgaver, men er så trøtt at hodet kjennes ut som bomull og jeg klarer ikke tenke!

Hun legger seg kl 19, og sover bra frem til 23.30-00.30... Så er hun da våken på det verste i 3 timer i strekk, og tar morgen kl 06... Har alltid vært slik, men toppet seg nå i det siste. hun er ikke vant med å komme inn i senga til meg heller, så tror ikke det er det hun vil....

Hun er trøtt på dagene, sover 30 min i barnehagen.Sutrete når vi kommer hjem fra bh og frem til leggetid, da stuper hun i seng og ovner med en gang...

Har tidligere prøvd osteopat, manuellterapaut og vallergan, men uten virkning. Vallergan var ok mes hun gikk på det, men med en gang vi sluttet ble det styr igjen.... ÅÅÅÅÅ.... Jeg vil SOVE!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun rett og slett sover for lite på dagen...?

Kan jo prøve 90 min en periode, så kanskje hun får et bedre sovehjerte :-)

Skrevet

Har du prøvd å la henne sove lengre på dagtid, og kanskje være oppe en ekstra time på kvelden? Kan høres ut som om hun er overtrøtt...

Skrevet

Har prøvd, men hun sover ikke lengre enn 30 min.... Hun kan sove 60 min i barnehagen hvis hun vil, men våkner alltid etter ca 30 min... Så lite jeg kan gjøre der egentlig. I helgene får jeg henne ikke til å sove, det er nesten umulig. Vil ikke i vognen eller senga, av og til sovner hun i bilen, men jeg har ikke lappen, så det er kun når pappen er hjemme....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...