Gå til innhold

Akupunktur og halsbrann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykemeldt pga halsbrann/sure oppstøt og må sies å være veldig plaget (med tanke på akkurat det, ellers har jeg det som plommen i egget:-))

I går foreslo min jm at jeg burde søke akupunkturhjelp for problemet - for å få tilbake søvnen og spare tennene og kunne spise litt mer normalt igjen.

Er det noen som har erfaring med akupunktur mot halsbrann???

(Må understreke at det er litt mer utartet enn litt sure oppstøt. Det er såpass at jeg kaster opp nesten hver natt, og til tider blør i spiserøret pga syren.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får nåler bl.a. for halsbrann og mener det hjelper. Om du bor såpass sentralt at du kan velge akupunktører med erfaring med gravide vil jeg anbefale det :)

I Oslo kjenner jeg til Klinikk Fjeld (hvor jeg går) og Familieklinikken..

Lykke til! Det høres ikke god ut... Absolutt verdt et forsøk...

Skrevet

Får gjøre litt research....bor i indre østfold, men har mange byer innenfor en ok radius, og det finnes jo endel akupunktører her i distriktet også.

Takk.

Skrevet

Jeg har også slitt med halsbrann siden jeg ble gravid og har gått til akupunktur for det, kan absolutt anbefale akupunktur, sluttet med nexium når jeg begynte hos akupunktør..:)

Skrevet

Hvor ofte må man gå, forresten?

Det har litt å si for hvor lang kjørevei jeg "orker"...

Skrevet

Hehe.. jeg må nesten le. Jeg snakket med en akupunktør om behandling av halsbrann for 6 minutter siden :) Jeg har en fysioterapeut-kollega som er akupunktør og vi tullet litt om at jeg også ville ha nåler for noe, og halsbrann var det eneste plangen jeg kom på at jeg hadde :) Han sa at det gikk fint an men at han personlig ikke ønsket å sette nåler på gravide. Men det fantes vist noen som gjorde det.. Så lykke til. Det funker sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...