dumme mamma Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 tror jeg betalte ca. 700,- Se på toffeliten.no, der selger de den
camilla_77 Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Jeg vet dessverre ikke hva den koster, men ville bare si at jeg har en helt ubrukt stelleveske fra Emmaljunga i farge Java liggende (fikk med på kjøpet da jeg kjøpte vogna). Hvis du er interessert så si ifra!
Musemor med tre søte små Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Mener på jeg betalte ca 350 for en standard stelleveske fra emmaljung på barnevognhuset
Gjest Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Hvordan er egentlig fargen java? Synest den veksler mellom grå, beige og svak rosa?
camilla_77 Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Fargen er svart og beige, veldig kjønnsnøytral og anvendelig.
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Jeg kjøpte en svartpå barnevognhuset Rudo, kostet 449.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Rundt 400 tror jeg at jeg betalte for vår stelleveske.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #11 Skrevet 16. april 2008 jeg betalte 695,- for ekclusive stelleveska. den kjøpte jeg på fredag på barnevognhuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå