Piruett Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen som vet om det går i reprise på en av tv2's kanaler??
detbesteiverden Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Tror det går på Zebra, men ikke helt sikker på når. Sjekk TV2.no Episoden i går er du bare nødt å få med deg altså! Men uten å røpe noe så var den veldig dramatisk. Jeg var så rystet da den var ferdig at jeg har bare lyst å gråte når jeg tenker på den. Huff, det er jo bare fiksjon men alt går sånn inn på meg for tiden..
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Tror det går fredag eller lørdag kl 22 på zebra:)
rødt&blått Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Lørdager på tv2zebra! Tror det er utpå kvelden en gang!
Piruett Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 Takk for tipset!! Zebra- lørdag kl 22:05!! Kan ikke vente! Skikkelig krise å gå glipp av en episode der. Jeg burde skamme meg, faktsik.... Men nå ordner det seg )
Sivalur Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Ja DER er det jo reprisen går!! Kom ikke på det jeg, tenkte at det ikke var reprise og ble sittende og se. Men er glad jeg fikk med den episoden på direkten, det var dramatisk! Måtte søke opp og finne ut litt hva som skjer videre, før jeg klarte å slutte å tenke på det!!
Dotten Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Oh shit. Det gjorde jeg også Men heldigvis får man sett den i reprise på lørdag Tv 2 Zebra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå