gamla41 Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen som har erfaring med stellebord som henges opp på veggen? F.eks. over vaskemaskinen på badet, når man har lite bad. Hvordan er de å henge opp i flisene på badet?
HegeAE Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Eg veit IKEA har hatt slike stellebord. Men, ein må bruke skruer i. Hmmm.... Kva med å ha ei enkel stellematte som du har oppå vaskemaskina. Veit det var nokon som gjorde det da dei hadde eit lite bad. Ein steller da sjølvsagt ikkje babyen når vaskemaskina går. Da er det jo moglegheit til å stelle babyen alle andre stader i huset. Har brukt spisebordet eg....
gamla41 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Jepp, de har fått de inn igjen nå på IKEA. Tenkte også på stellematte. Er vel greit å ha det på badet, der det er vann, tenkte jeg......
miobell Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 vi skal sansynligvis ha stellematte oppå vaskemaskinen da vi har ganske lite bad. Sett det fungere utmerket hos andre tidligere :-)
berta Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Kanskje kjøpe en benkeplate til å ha oppå vaskemaskinen, evnt tørketrommelen om du har... Så stellematte oppå der. Vi gjorde dette med første vår, vi har en benk på 2,5 meter på vaskerommet, der steller vi. Så kjekt å ha vann, og stor plass til å sette fra seg div på .. Så hengte vi en hylle opp på veggen til kremeer osv, mye bedre enn et stellebord syntest vi ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå