Gå til innhold

Noen som har vært på maldivene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var det der? vurderer bryllupsreisen dit...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt..

Skrevet

Jepp, var der på bryllupsreise selv og går ikke en dag uten at jeg lengter tilbake enda det er 4 år siden. Vi var på øya Meeru og hadde det helt fantastisk bra. Nydelige strender nesten helt alene, passe varmet, deilig mat og hyggelig betjening.

Hvis dere er ute etter masse opplevelser er det vel kanskje ikke rette stedet, men deilig å slappe av og snorkle/dykke. På vår første snorkeltur møtte vi på en hai på ca. 1,5m bare noen meter fra stranda. De er heldigvis helt ufarlig og mer redd for oss mennesker enn vi er for dem. En helt utrolig opplevelse jeg aldri glemmer i likhet med resten av ferien.

Kan ikke annet enn å anbefale dere å dra med en gang hvis dere har lyst og penger. Vi håper å få råd til å dra dit igjen om ikke så alt for lenge. Det ble i hvert fall vårt paradis! Bare send en pm hvis du lurer på mer eller vil se bilder.

Skrevet

ja, og lengter og lengter tilbake!! Er utrolig glad for at vi prioriterte penger til en skikkelig bryllupsreise, for etter at ungene kom blir det nok lenge til en slik tur igjen.

Fantastisk turkist vann, hvite strender, palmer, AKKURAT som i katalogen. Vil tilbake, vil tilbake! Sukk.....

Har vært andre steder i verden, ingenting slår Maldivene.

Men vær forberedt på å slappe av, og ta med noen bøker. Det er nemlig ikke så mye annet å gjøre enn å slappe av og nyte livet og hverandre der.

Skrevet

har ikke vært der, me nmå si det er min store drøm å kunne reise dit en gang...ser så nydelig ut, og jeg elsker varme,strender og god mat, sammen med min kjære....

Skrevet

hvor lenge var dere på maldivene? var den tiden dere hadde der for mye/lite??

hvordan var maten? var det dyrt der??? hvor mye kostet feks. en cola eller en drink? må man regne med seg mye penger hvis man velger fullpensjon?

Skrevet

vi var der 12 dager. Det hadde i grunn holdt med 10 dager, siden vi valgte å ikke benytte oss av de utfluktene som ble arrangert. Maten var god, det var alltid buffet med ris, poteter, pommes frites, kjøtt, fisk osv osv. Vi hadde halv pensjon, og måtte derfor kjøpe lunsj selv. Vi klarte oss med 5000 de 12 dagene i lommepenger. Det var for oss to til sammen. Husker ikke hvor mye en cola og en drink kostet, men hvis du har full pensjon trenger du ikke beregne mye penger ekstra. Du har selvfølgelig mulighet til å være med på utflukter, dette koster en del penger.

På øya vi var fantes det ingenting å bruke penger på, det var bare det hotellet som var der. Det var som en liten holme. Helt fantastisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...