Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Gutten min er blitt så sutrete at det nesten ikke er å holde ut. Han har alltid vært blid og fornøyd men de siste tre dager er det sutring og klaging fra morgen til kveld. Han vil bli holdt hele veien. Nekter å ligge på gulvet og hvis jeg tar ham på fanget og setter meg ned er det full hyling. Han vil kun at jeg skal gå så han får se på ting. Er dette en fase eller? Jeg får jo ikke gjort noenting i huset siden han skal sitte på hoften min hele dagen lang.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Akkurat sånn har vi det og...ingenting er bra nok. Holder på å bli sprø - får ikke gjort noe annet på dagtid. Kanskje mens han sover, men han er jo urolig da og. Så da løper jeg til og fra vogna for å rugge. Han virker rett og slett utilfreds. Han har nettopp fått ei tann til, så det kan vel ha sammenheng med tenner vil jeg tro. Krysser fingrer for at det går over
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Som å lese om hvordan det er hjemme hos oss dette, har en gutt på 6,5 mnd`er, og han kan maks ligge på gulvet alene i 3 min, og med det samme han får øyet på meg, så er det grining og sutring. Utroolig slitsomt. Ser det er en tann på vei så det er sikkert derfor. Men å være såå sutrete, HELE dagen, HVER dag i mange uker. Det er nesten uutholdelig!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Slik var hun her i huset da hun var 5mnd!! Ville ingenting alene, bare ha selskap og action. Nå klarer hun å komme seg litt fremover og når lekene sine på egenhand. Da ble det bedre! Nice. Var nok det som var problemet hos oss. Ville så gjerne, men fikk det ikke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå