Sunnybeach4gull :) Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Har en uke igjen på fredag, så nesten ;-))
kest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Har også 1 uke igjen. Har sluttet å være så fryktelig kvalm og noe av energien er også på vei tilbake. Begynner å jobbe igjen til helga og det skal bli godt. Nå har jeg vært sykemeldt i tre uker og det har vært helt fryktelig. Blir godt å gå over til 2. trimester. Det er absolutt den fineste delen av svangerskapet.
Lova Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Ja, er i den "magiske" uken nå, jeg også. Snart 5 dager igjen, over på 2ndre trimester til tirsdag. Gleeeeeder meg;).
minni-11.uke Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 Har en uke + en dag igjen til 2. tri!! Hurra! Satser alt på at kvalmen skal gi seg da!!
Gjest Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Neste onsdag er jeg 12+0, kan ikke vente.. Men klarte for så vidt ikke å vente lenger igår da, så no har jeg sluppet nyheten til venner og familie+jobb:) Ble så sliten av å holde det hemmelig...
halloween-termin :) Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 Neste onsdag for meg også - dagen "feires" med ultralyd.... spennende...
Novemberbolle Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Litt under ei uke igjen:) Det blir så utrolig godt.. Selv har kvalmen og trettheten bare blitt værre.
Dizzy Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 har en uke igjen i morgen , da bekymrer jeg meg kanskje ikke så mye lenger
Gjest Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Akkurat 1 uke igjen idag- ble satt tilbake 2 uker på tidlig UL så godt å endelig bli ferdig med 1 trimester. Energien er på vei tilbake og nå er det bare å nyte sol og vår )
husmus &2 Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 11+4 her, så nå er det bare "minuttene" igjen! Har egentlig følt meg utrolig bra hele veien så langt, og føler meg vel egentlig bare enda bedre nå. Litt vondt i hodet og trøtt, så jeg lurer på om jeg er litt lav på jern, men ellers er alt tipp topp.
Emiliten Skrevet 18. april 2008 #14 Skrevet 18. april 2008 6 dager igjen i dag! Gleder meg sånn til å kunne slappe av litt mer og begynne å glede meg mer på ordentlig!! Synes kvalmen har sluppet taket litt i går og i dag, ute skinner vårsolen og neste uke reiser jeg til Roma:-) Det er herlige tider!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå