blir gal Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Lurer litt.har ikke kjent noe til disse sammentrekkningene.må man det?er 26+3 nå.
Gjest stockholms tjej Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 nej de tror jeg ikke man trenger...jeg har hft de lenge og de er bare slitsomt...så håper du ikke får noen=)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Nei, man trenger ikke å kjenne kynnerne. Det er ganske vanlig at førstegangsgravide ikke kjenner kynnerne i det hele tatt før det begynner å nærme seg fødselen. Men du har nok kynnere allikevel =) Hvis du kjenner at magen blir hard uten at det gjør vondt, så er det kynner. Men det er altså helt normalt om du ikke merker noe til det i det hele tatt =)
Brillemamma Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Nei,det trenger du ikke. Jeg kjente det tidlig både i første sv.skap og dette sv.skapet (uke 16-17). Hadde/har det ofte. Menst søsteren min ikke kjente antydning til kynnere i sitt sv.skap. Så det er forskjellig!
blir gal Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Okay:-)må bare spørre.ikke godt å vite alltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå