rødt&blått Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Føler meg ihvertfall lurt etter å ha gått på den reklamen de har med 2 blader, 1 DVD og pulsklokke til 29 kroner... Fikk de to nummerne og dvd'en, men pulsklokka -som var ENESTE grunnen til at jeg gadd å benytte meg av tilbudet, den har jeg enda ikke fått! Har nå avsluttet videre abonnement, prøvd å sende mail osv men til ingen nytte. Burde hatt den for flere måneder siden! Skikkelig useriøst.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Du har betalt for abonementet da? Du får nemlig ikke noe før det er betalt. Kjenner mange som har fått pulsklokke og vært fornøyd jeg.
rødt&blått Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Jaja!!! har betalt og gjort opp for meg! Blir bare dritsur ver gang jeg se den reklamen... Og så finner jeg ikke noe direktenummer jeg kan ringe.
SkravleFruen Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Jeg har akkurat fått en lapp om at grunnet uventet stor pågang og interesse, så er lageret tomt. Men at de vil sende ut så snart som mulig. syntes likevel de burde endret velkomstgaven nå, ettersom de faktisk er tom...!
rødt&blått Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 åå, tuuusen takk! Hvordan i huleste fant du det!?
SkravleFruen Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Inne på siden deres, under kontaktinformasjon tror jeg det var.. www.iform.nu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå