Gå til innhold

Kan noen svare?Litt ny her...men er stadig innom:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!!Sitter her og surfer som besatt igjen...og lurer litt på det her med tidlige symptomer.

Hadde EL lørdag,prøver ikke aktivt,men mistenker at noe er på gang...rar følelse rett over/på skambenet,akuratt som om det presser der,samt at det bobler så inni h****** der inne!!!Har og masse murringer innimellom,som om TR er på vei.men det er jo ikke før om maange dager?!!Vet det isaåfall er latterlig tidlig,men kan man være såå følsom??at det merkes at det er noe som skjer alt nå??

takker for svar av alle der kloke damer her inne!!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mimmi

Jeg hadde også el på lørdag, og har et slags trykk nederst i buken. har også supervondt i brystvortene... Men det kan da vel ikke merkes så tidlig??? Jeg tru jeg bare innbilder meg dette siden jeg nå er veldig klar for å bli gravid.... ja ja vi får bare være tålmodig!!!!

Lykke til!!!

Skrevet

Jeg har det også sånn! Litt usikker på når jeg har hatt EL jeg da, har akkurat sluttet på pilla. Men igår og idag har jeg til tider vært veldig kvalm, og har småvondt i korsryggen og litt murringer i magen. Var så trøtt i ettermiddag at jeg måtte sove litt og.. Syns det er rart om symptomene kommer så tidlig egentlig men!

Er jo sååå spent, kjenner på puppene mine flere ganger daglig, men de er ikke ømme enda! Hehe

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg.

KUN murring nederst i magen. har aldri att mensen-smerter sÅ tdilig før. så...

kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk, men det har det gjort siden i går.. og det er litt nedenfor.

Ikke aktiv vi heller, men hadde EL på torsdag og da prøvde vi...

Skrevet

åååå...lurer så fælt asså om det er noen her inni meg!!!Tror vel at det mest innbildning,men!!!Det er så mye som ikke er som det pleier!!Har allikevel tatt meg en øl i løpet av ventetiden,for å møte "normale!"hehe...og ikke ta ting på forskudd!!!Har ikke prøvd,men skal aktivt prøve fra august,så det er jo ikke krise om det ikke skjer nå.men blir litt skuffa om det bare er i mitt hode kjenner jeg!!det er som om murringene er laaangt nede og ikke der de skulle vær tom det er mens på gang...sært....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...