Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Fikk en stjernesmell grad 2 under fødsel for 10 måneder siden, og det gjør fortsatt vondt å bærsje:( Noen dager går det greit, andre dager griner jeg når jeg sitter på do... Var til legen i går, og han mente at det var rumpehullet som er for trangt, ble jo sydd og da har det blitt litt for stramt. Huff a meg...hvor lenge skal jeg holde på slik da tro? Er det flere der ute som har det slik? Gruer meg til hver gang jeg må på do, og har ikke turt å ha samleie enda...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 her er det 9 uker siden fødsel og har det helt likt som deg. har ikke tenkt på at jeg kan ha blitt sydd for stramt. har også grad to i revning. i tillegg er magen hard så jeg griner og blør hver gang,.. lactulose og dupalac fungerer ikke på meg..... ikke microlax heller.....off... hørtes ikke bra ut dette.... aner ikke hva vi skal gjøre.. jeg er bare oppgitt og gruer meg til neste gang hver gang......... har ikke tørt å tatt det opp med lege jeg..
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Drikk Biola for å unngå treg/hard mage!! Finnes sikkert flere ting man kan gjøre for å unngå det! Snakk med legen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå