spent86Mod:) Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 var hos legen miin og fikk sykemeld i går..2 uker sa henne..litt deilig men kjkedelig oxo..jeg kaster opp til tider og har vondt oppe i skjeden på en måte?!Sånn skikkelig stikking liksom..så er jeg svimmel og forkjølet i tilegg!!he he...men etter det jeg har skjønnty er det på grunn av hormonene..men den stikkingen bekymrer meg til tider..men..noen som hart det samme??Er 13+2 i dag! Klem te dere:)
Gjest stockholms tjej Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 den stikkingen er bare din livmor som vekser...jeg var og redd for det men fikk besked at de ikke var noe å være redd for=)
LilleLykkeMor Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg har også sånne vondt stikkninger i livmor. Og har hørt litt rundt og lest litt om det. Det er jo ikke rart at det stikker litt, det er jo en muskel og en del sener som strekker på seg på en helt ny måte som de ikke har gjort før! (eller på en stund om det ikke er 1. fødsel) Akkurat som en muskel/sene som ikke har vært i bruk på en stund blir ganske støl når den belastes. Heldigvis skjer dette litt og litt, ellers hadde vi vel ikke klart å reise oss den uken det skjedde :-)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Samme her. Hatt det til og fra hele tiden. Er 14+4 i dag, og siden fredag har det kommet sånne kjempestikk i livmoren hver gang jeg har reist meg opp etter enten å ha sittet eller å ha ligget litt krummet sammen... Men har også blitt forvisset om at dette er helt normalt, så vi får nok bare slå oss til ro med det. Nå får du slappe av og ta det med ro gjennom sykemeldingen så kroppen din får energi til å gjøre det den skal. Lykke til og god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå