gifteklar gravid og kvalm Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 noen som har tips til hvordan : jeg kan få bokhylla til å se ryddig ut? syns det er så vanskelig å få den ryddig med alle bøkene... holde kjøkkenskapene ryddig? det blir liksom alltid vanskelig å nå ting langt bak i skapet så alt blir stående hulter til bilter ytterst i skapet... holde det ryddig i yttergangen... hva gjør dere med småting som nøkler, lommebøker, o.l?
Babykilo Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg har nettopp rydda i bokhylla vår! Jeg gikk over alle bøkene våre, og kasta gamle paperbacks som jeg ikke har noe spesielt forhold til, de skal til loppemarked. Og så har jeg noen like kurver som småting, stearinlys etc er i, så ser det ordentlig ut. Og så organiserer jeg bøker etter størrelser slik at det ser ganske ryddig ut. Blir jo ikke minimalistisk hvis man velger åpne bokhyller i utgangspunktet, men jeg syns det er hyggelig. Så lenge de ikke flyter av alt mulig rart. Det var godt å få gjort det og tørka støv overalt. :-) Kurver er en ide til gangen, vi har spikra to stykker fra Ikea på veggen rett og slett til luer og votter etc. Og nøkkelskap. God arbeidslyst!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 skal bli godt å få tatt bokhylla ja er koselig med bokhylle så lenge den ikke flyter over og det gjør den dessverre her om dagen hehe får rope på arbeidslysta å gå igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå