Gå til innhold

lavt blodtrykk?( samme som skravlen)


Anbefalte innlegg

Gjest stockholms tjej
Skrevet

Er det farligt med lavt blodtrykk?

Jeg er jo veldigt svimmel og sånn,

men jeg tenker om de er farligt for meg eller min gutten i magen?

 

hvorfor får man lavt blodtrykk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke det.. jeg hadde lavt blodtrykk under hele forrige svangerskap og har det nå også..

legen sa aldri noe om at det skulle være noe farlig...

Skrevet

 

Det er veldig normalt med lavt blodtrykk under graviditeten,men du bør passe deg så du ikke tar i for hard og blir så svimmel at du faller.

 

ta det rolig når du kjenner kroppen sier i fra og sett deg ned med bena høyt.

Støttestrømper er også og anbefale.:)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

okej takk for tipset....=) då ska jeg køpe støttestrømper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...