Gjest stockholms tjej Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Er det farligt med lavt blodtrykk? Jeg er jo veldigt svimmel og sånn, men jeg tenker om de er farligt for meg eller min gutten i magen? hvorfor får man lavt blodtrykk?
mamma til 2... Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 tror ikke det.. jeg hadde lavt blodtrykk under hele forrige svangerskap og har det nå også.. legen sa aldri noe om at det skulle være noe farlig...
bratt Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Det er veldig normalt med lavt blodtrykk under graviditeten,men du bør passe deg så du ikke tar i for hard og blir så svimmel at du faller. ta det rolig når du kjenner kroppen sier i fra og sett deg ned med bena høyt. Støttestrømper er også og anbefale.
Gjest stockholms tjej Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 okej takk for tipset....=) då ska jeg køpe støttestrømper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå