Gå til innhold

Kjøpte vinterdress i går:-)


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Bare måtte:-) Var en fantastisk herlig følelse!!!!!!!! Har siklet etter slike dresser i en evighet, men bestemt meg for å ikke kjøpe før jeg ble gravid. Det er en sånn med mykt og deilig "bamse" stoff. Hel dress, fra tær til hode, med små bamse ører. Ville egentlig ha brun, men den var helt utsolgt, så da ble det hvit. Kunne liksom ikke kjøpe rosa eller blå;-)

Noen andre som har kjøpt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå :) Så koseli da!

Jeg har veldig lyst å handle noe, men vil vente til jeg har vært hos legen for første gang ihvertfall... Da vil kanskje virkelig gå opp for meg at jeg faktisk er gravid! For det er bare en helt syyyk følelse..kan nesten ikke tro det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kjøpt hvit vinterdress:) Men ike med ben men slik pose istede:D var sååå søt atte:) Svigermor har handlet en del da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig å handle klær.. har veeldig lyst til dette selv! men føler det er litt "farlig".. man kan jo miste det.. og da sitter man der med masse klær og ting.. men som regel prøver man jo igjen, og igjen hvis man mister det og til slutt får man det til, og da har man jo bruk for alle tingene da :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet at det er en fare, men velger å ikke tenke på det:-) Er veldig optimistisk;-) Og så MÅTTE jeg bare kjøpe den:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ventet med å kjøpe ting. kommer til å se hvor mye jeg kan få arve eller låne før kjøpetrangen tar meg. men noe blir det nok. Ikke før jeg har vært hos lege antagelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...