Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen svare meg på hva som er normale mål på en dyne til nyfødt? 65x80? Tenkte å bestille litt skjønner du...;) Litt må man jo gjøre når man sitter her sykemeldt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har å kjøpt 65x80 til vognen og vugga så har vi kjøpt en som er litt større, 80x100 til sprinkelsenga

Skrevet

Dytter på denne, jeg lurer også på dette :-)

Skrevet

Og hvordan er egentlig dette med brukte dyner og sengetøy? Stemmer det at det ikke anbefales? Hvorfor ikke?

Vi har en dyne liggende etter stesønnen min som nå er 13 år. Jeg er litt skeptisk til å bruke denne dyna (så på den i går, og den er litt flekkete og sånn også, ikke så kjempekoselig), men antar at mannen min kommer til å mene den er helt grei å bruke på nytt, og antakelig er den jo det, men en dyne koster jo ikke så alt for mye heller.

Skrevet

Jeg har hørt at det går an å kjøle den ned (putte den i fryseren en stund) så skal det gå an å bruke gamle dyner på nytt :) Kanskje man kjøper ny dyne til å ha hjemme, men det er alltids greit å ha en seng med alt som hører med hos besteforeldrene også, og da trenger man vel ikke nødendigvis ha en splitter ny dyne.

Skrevet

Jeg kjøpte 65 x 80, men det viste seg å være til vogn. Jaja, det er ingen krise, vogn skal vi vel også ha! Til sprinkelseng er målene 80 x 100, så det får jeg kjøpe siden...

Jeg følte meg superdum da jeg måtte spørre om målene i babyutstyrbutikken... Altså etter at jeg hadde kjøpt dynetrekk på Princess. Førstegangsfødende, ja, absolutt! LOL Men man kan jo ikke vite alt heller?! Alt er jo liksom så superlite, uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...