Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 JEg har i det siste tiden fått 1 sår brystvorte, men har ingen tydlige sår, er rød og hissig på vorten, og et hvitt belegg på den etter amming, det er veldig vondt under amming, etterpå, egentlig hele tiden, det svir/stikker konstant. Jeg skulle prøve å pumpe en dag for å se hvor mye melk jeg hadde, men det kom blod og melk ut, uten at jeg har sår utenpå..Kan det være sopp?
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Ja det kan være sopp. Få sjekket det hos legen.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 ville nok ikke latt barnet suge om det kommer blod ut.. gå til legen!
Evab Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ta kontakt med ammehjelpen.no De er virkelig fantastiske, og hjalp meg masse når jeg hadde problemer med amminga. De sa til meg at jeg kunne fortsette å amme selv om det kom blod ut. Men de var også opptatt av at jeg måtte gå til legen og få tatt en sårprøve hvis det ikke ga seg. Det kan jo være sopp e.l. God bedring! Jeg vet hvor vondt du har det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå