Gå til innhold

hva synes dere om dette landets utvikling???

Anbefalte innlegg

Skrevet

-renta skyter i været

-matprisene øker

-bensin prisene er skyhøye

-boligprisene er forholdsvis høye

-leieprisene er også høye

-veiene forfaller

-sykehjem blir lagt ned

-sykehus blir lagt ned

-personal i helse og skole kuttes ned

-skoler forfaller

-De fleste avgifter øker

Ja.og til gjengjeld har jeg gått opp 1000 kr i året-JIPPI=) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes faktisk ikke vi har noe sørlig å klage over.

Skrevet

Vi har det skitbra og burde senke levestandarden kraftig.

Skrevet

Nei, vi har ingenting å klage over. Vi har det faktisk alt for godt her til lands..=) Men selvfølgelig, noen ting bør man ta tak i , som skole og eldre. Men alt i alt, så har vi det godt. Ingen som skal gå uten mat eller uten tak over hodet i dette landet.

Skrevet

Menta selvfølgelig ikke at vi skal ta tak i de eldre, men i eldreomsorgen..;)

Skrevet

levestandarden er en ting,men hva med helsevesenet,skolene og veiene??

ei jeg kjenner har punktert 2 ganger pga,av forferdelige hull i veiene. Og mange utforkjøringer har også skjedd pga vei standarden her.

Skrevet

Synes ikke vi har det ille. Synes i allefall ikke det gjør noe at bensinprisene går opp! Ta bena eller sykkelen fatt eller reis kollektivt.

Mat er kunstig billig i Norge. For 50 år siden brukte folk nesten halve lønna si på mat, i da er det kun noen få prosent.

Veiene våre er ti ganger bedre enn veiene mange andre steder. Det er bare å tilpasse farten.

Skolen og sykehus er selvfølgelig viktig, men det er ikke så ille som folk skla ha det til.

Boøligprisene er høye, men folk har jo tydeligvis råd likevel.. Synes det er fint at det finnes bostøtte for familier med dårlig råd.

Skrevet

Glad jeg bor her lell jeg...og så har vi lite gjeld :-DDD

Skrevet

hva med oss som har flere mil til jobben,og det finnes ikke kollektivt tilbud??

flytte nærmere??ja,men da er jo bolig prisene det dobbelte og....

Skrevet

Tjah. Man bør jo vurdere hvor rasjonelt det er å ha gode veier til enhver avkrok, skolen bør omstruktureres og muligens ha mer penger, helsevesenet bør bli bedre. Og skatter og avgifter kan glatt økes masse for å finansiere gildet.

Skrevet

Det fins nok et par eldre som trenger å ruskes litt i og, da ;-)

Skrevet

Hehe..ja det er det nok=) Men ville heller ha tatt tak i de yngre!!=)

Skrevet

jeg er enig i at mye burde gjøres.. skoler burde jevnes med jorden og det burde bygges nye, veier burde blitt utbedret, og de eldre burde så absolutt fått en verdigere avsluttning på livet. Men, jeg tror at det hele tiden blir gjort forbedringerm, det bygges, jobbes og de aller aller fleste har det bra, om ikke veldig bra.. Roma ble heller ikke bygget på en dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...