Gå til innhold

Helvete!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg ikke våget meg opp i gynekologstolen siden jeg fødte og hadde heller ikke tenkt meg opp i den på vel så lenge. Men så får jeg beskjed om at en jeg har sex med har GONORE.. Ja gonore av alle ting, nei han kan ikke få chlamydia eller noe som de andre normale skapninger så jeg bare kan ta en urinprøve, neida han måtte ha gonore så jeg MÅ opp i den stolen... Helvete ta alle mannfolk med sine " nei jeg har nettop kommet ut av ett langvarig forhold så jeg har ingen sykdommer jeg"!!!

Jeg viiiiiil ikke ha noen lege til å grafse inni der jeg..*angst*!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære vene.... er vel værre å få kjønnsykdom av en idiot....

Skrevet

jeg ville vært mer redd for å få egglederbetennelse og bli steril....

sykdommen er lite utbredt i norge!

Skrevet

Jo klart jeg er redd for det og sint og frustrert, men likevel, stolen synes jeg er det verste av alt, har jeg gonore kan det fikses med en tablett kur, men å må i den stolen og få noen til å grafse inni der, bare tanken gir meg frysninger...

Skrevet

Hjelpes! La de grafse å tenk at det er eneste muligheten å bli kvitt den jævelskapen.

Skrevet

Jada jada legen skal få grafse, må bare syte litt over det:( Har time på mandag for å sjekke om jeg har jævelskapen, men gruer meg for det!

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Kan ikke være lett det her når man har gynekologfobi, selv drar jeg mer enn gjerne til gynekolog så lenge jeg slipper å dra til tannlegen! Men hvis det er til noen trøst så har jo de som er leger/gynekologer selv valgt dette yrket og de er vant til å foreta slike undersøkelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...