Gå til innhold

Kan man bli kvalm så tidlig!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde EL i helgen som var (tror jeg) og igår kveld og idag har jeg vært så forferdelig kvalm! Kan det komme av graviditet så tidlig? Har ingen andre spesielle symptomer, litt press nederst i magen og stiv/øm i korsryggen bare..

Har vært gravid en gang tidligere og da var jeg forferdelig kvalm og kasta opp hele tiden. Men da kom ikke symptomene før etter IKM tror jeg, kan hende jeg overså de også, siden det ikke var planlagt..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker på om det kan komme så tidlig, men jeg begynte å bli kvalm ca 8-10 dager etter el. Er nå 5+1 uke gravid:-)

Lykke til!!!!!!!!

Skrevet

Hm.. Tør ikke håpe på noe heller, men er så og si aldri kvalm ellers. Blir skikkelig uvel av diverse lukter, og har null matlyst! Kom brått igår kveld, så kanskje;)

Skrevet

Ja... Kanskje... Veldig spennende altså! Håper det er en spire!

Klem:-)

Skrevet

Ja det håper jeg også! Vet om en som blir veldig glad om det er det hvertfall;)

I ettermiddag har jeg vært skikkelig trøtt også, måtte faktisk sove en liten time. Ulikt meg.. Kjenner på puppene fler ganger om dagen, blir nesten gal av dette her! Haha. Kan jo være jeg innbiller meg alt og..

Skrevet

Jeg hadde EL på torsdag. Ingen tegn enda, bare mensensmerter.

Skrevet

Æsj... Blir jo smågal av å gå og vente og! Tenker som så at det må være noe jeg bare innbiller meg. Men kjenner jo kroppen min ganske godt, og nå er den ikke som den pleier!

Synes allikevel det er litt for tidlig til at jeg skal få noen symptomer, så prøver å ikke tenke på det. Enklere sagt enn gjort men;)

Skrevet

forrige gang ble jeg kvalm 6 dager etter el å ble kvalmere for hver dag,testa pos 4dgr før ikm.hadde da stabile 28dgr's sykluser så ja d får ann:) er litt kvalm nå og på samma måten føler jeg..hadde en i helga jeg å,hvertfall va 6 dgr siden d å! er man ekstra sev sensitiv så kjenner man d lett:o)

Skrevet

Hjelpes, tenk om det skjer noe her nede allikvel da? Så morsomt! Hehe. Idag er har jeg skikkelig følsomme brystvorter også, men ikke ømme pupper.. Her kjennes det etter på alt.

Men er jo faktisk ikke sikker på når jeg har hatt EL heller, har jo akkurat slutta på p-pillen.

Har du mange andre symptomer du eller?

Skrevet

er liksom bare små-øm i puppene å litt kvalm,svimmel å heeeeeeeeeeeelt utafor!hm! stikningene er over og murringen og!men har hatt litt slimete utflod da d pleier j ikke å ha! så har j en rar smak i munnen å d er vel d!:o)

Venter mensen om alt fra 6-8 dager! så nå lurer jeg fæææææææææææælt! men kjenne det nå kan man absolutt! Å det blir jo værre for hver dag er forresten døds trøtt og! men j har ikke så mye energi akurat for tiden så d skal nok lite til ang d,forrige gang fikk jeg den trøttheten i uke 9 å da sovna j eg på stolen så ille var det altså!:-p hehe.. håper d melder seg noen fler sympt på deg iløpet av dagen!:o)

Skrevet

Åå, spennende! Du kan jo teste snart du da, om bare noen dager?:P

Jeg må vente enda lenger, skikkelig kjipt..

Har nesten ikke utflod jeg da, og det ser jeg alle skriver så om. Usj.. Henger med alt for mye opp i teite detaljer tror jeg. Prøver å ikke tenke så mye på det, men er enklere sagt enn gjort..

Kjenner at jeg egentlig blir litt skuffa om det ikke er noen spire, selv om vi har sagt at vi bare skal se hva som skjer og ikke stresse.

Skrevet

Jeg var kvalm helt i starten (tror det begynte rundt den tiden jeg egentlig skulle hatt mensen + rar smak i munnen) + stikkinger i livmor og vondt i korsryggen. I forrige uke begynte jeg å bli litt øm i puppene (spes. rundt brystvortene). Kvalmen har heldigvis begynt å gi seg nå, men har fortsatt litt strekksmerter i livmor og vond rygg. Tar det med et smil, betyr at det skjer ting :)

(Jeg er 7+3 i dag)...

Skrevet

Håper jeg slipper unna kvalmen jeg da. Har vært gravid en gang før, men det var jo alldeles ikke planlagt så da tenkte jeg jo ikke over noen symptomer før mensen uteble og jeg spydde som en gris.. Æsj!

Er sååå spent, men litt usikker på når jeg hadde EL og, kan jo være jeg hadde d før enn jeg tror selv og! Masse gode forklaringer for meg selv her nå føler jeg;)

Brystvortene mine er skikkelig ømme idag da, det er ganske så uvanlig! Så håper puppene kommer etter, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...