Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?

lillingen blir storebror:)u 41

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt tak i magen, ganske gode tak siden i går ettermiddag. I natt har de kommet passe jevnt. Nå har de siden kl 6 kommet med en ca 6 min mellom og varer 50 sek. Men hvis jeg er i bevegelse kommer de med ca 3 min mellom og varer 30 sek. Noen som skjønner hvorfor? Prata med jm i tidligere og hun sa jeg kunne se selv når jeg kom inn til en sjekk. Når ville dere dratt? Er så redd for å¨dra og så er det bare tull... HÅPER noen svarer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ingen erfaring med dette enda, men hvis du ikke har veldig lang vei så ville jeg dratt inn til sjekk. Eller ringt føden og hørt med dem. Det spiller jo ingen rolle om du må dra hjem igjen selvom det er litt ergelig, da vet du ihvertfall litt mer :-) Lykke til!

Skrevet

Når jeg har rier, tiltar de i styrke/hyppighet når jeg beveger meg. (eks.hvis ambulansen på vei til sykehuset kjører ver fartsdumper... ikke morro;))

Jeg ville dratt til jordmor asap om jeg var deg, bedre å komme dit tidlig enn sent:)

Og lykke til!!!

Skrevet

Takk for svar:) Blir så usikker da jeg har hatt masse maserier i det siste. Har bare 10 min til føden, så skal hive i meg lunsj og dra dit å sjekke:) Må vel kanskje ringe gubben og høre om han vil være med... hehe.

Skrevet

hehe, det er kanskje lurt og ringe gubben:p kan hende han blir litt skuffet ellers:p

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...