Gå til innhold

sjekke modning?????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lyst til å få sjekket om jeg er på modningens vei:)er 38+3 idag..kan man spørre jordmor om hun kan sjekke det,selv om man ikke er på overtid??har hørt om de som får det til selv,men hvordan i alle dager gjør man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg og på...Noen som vet?

Skrevet

Jeg har ikke turd - eller egentlig hatt lyst - til å få sjekket dette før, men i går var jeg hos jordmor en dag over termin og jeg spurte og hun var meget imøtekommende og foreslo selv at hun også kunne strippe meg litt. Dessverre var det IKKE MODENT (urk) så stripping gikk ikke, men hun prøvde å tøye litt - kom til hele 1 cm med masse tøying. Hmf.

Kom igjen, baby, du kan komme ut nå!

Skrevet

jeg fikk det sjekket i går, på sykehus av gynekolog vel og merke....han bare gjorde det uten at jeg bad om det når jeg var inne på sjekk ang om jeg hadde lekket fostervann..for det var jordmora mi bekymret for.. han klemte og dyttet litt oppi på livmorhalsen bare, rimelig fort gjort, kjente med en gang hvordan ståa var tydeligvis.. her i gården var det ikke no modning i 38+1, så må nok vente litt til på nurket mitt! :)

Skrevet

Spør jordmor om hun kan sjekke for deg. :-) Dette er ikke noe man bør sjekke på egenhånd med mindre man har lært hva man skal sjekke etter - og har en god grunn. (f.eks tidligere raske fødsler, lang reisevei til føden og noen har lært dem hva de skal kjenne etter og hvordan)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...