Gå til innhold

Symptomene forsvinner.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

En etter en syns jeg symptomene blir svakere og svakere.. Noen er helt borte. Er dette normalt? Andre som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer litt på hva du mener med symptomer, men når det gjelder kvalme f.eks forsvinner det på ulike tidspunkt for folk. Det går litt opp og ned med formen ellers og. Jeg tror de fleste mødre overanalyserer for mye - Slapp av.

Skrevet

Jeg mener kvalme, mensmurringer, frysing, trøtthet osv. Er 5+1 i dag...

Skrevet

men herregud da.... du er jo såvidt begynt på graviditeten!!! Da jeg var i uke 6 kjente jeg lite til noe, men gjett om det kom for fullt da jeg bikket 6 uker!!!

Ta det med ro og kos deg mens du ennå ikke ligger over doskålen og spyr tarmene ut av deg!!! :-))

Jeg blir straks 11 uker og har kastet opp hver eneste dag siden 6+1..... Gjett om jeg skulle ønske jeg var deg og slapp alle disse symptomene... :-)

Lykke til så mye og prøv å kose deg!!! Kroppen er en fantastisk maskin og det er liten vits å prøve å tenke for mye, den gjør som den vil uansett :-)

Skrevet

Symptomer kommer og går. Helt vanlig å bekymre seg om dette. Ta det helt med ro, så lenge du ikke har smerter eller blødninger er det sjelden noe å bekymre seg om. Symptomene slår som regel til for fullt i sjette-syvende uke.

Skrevet

Jeg er egentlig ikke bekymret..... Er mer overrasket over at jeg hadde så tidlig symptomer(kom flere dager før ikm). Også forsvant de like fort som de kom.. Syns det er deilig(særlig i forhold til kvalmen), men det er faktisk deilig å kjenne at det skjer noe der nede også:-) Er nok ikke av dem som er redd for å miste, har en gooood følelse:-) Så for all del: Koser meg med lite symptomer altså;-)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Heia :-)

Jeg er 7+0 idag. I et par uker nå har formen gått litt opp og ned, men jeg kan ikke klage. Har ikke vært forferdelig kvalm, men veldig dårlig matlyst en del av tiden. Er veldig takknemlig for å ha så lite symptomer som jeg har nå! :-)

Skrevet

Godt å høre at du ikke er bekymret. Jeg er nemlig i samme situasjon, er ca. 5+6 og de siste dagene har symptomer som stikinger i magen og ømme pupper blitt mindre / forsvunnet. Det er sikkert veldig greit å slippe kvalme, men ville gjerne kjent at det skjer noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...