Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Har en søster som ønsker å bli gravid, men det går aldri rette veien. Hun har prøvd 1 års tid ca. men ingenting skjer. Men hun har bare mensen ca.4 goanger i året, kan dette ha noe med at hun ikke blir gravid? Uff, får så vondt av henne, håper noen her inne kan gi meg et svar!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Ja hun har jo ikke eggløsning mer enn 4 ganger i året når hun har mens så sjeldent. Da har hun 4 sjanser i året på å bli gravid, i steden for oss med regelmessig mens som har 12 ganger. Ikke alle har EL selvom de har mens heller. Dette er noe hun bør få sjekket ut. Har hun noen hormonsykdommer? Jeg vet det er hjelp å få for å EL.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 trenger da ikke mensen for å ha eggløsning.
petite fleur Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ei jeg vet om hadde samme greia, hun gikk til legen og fikk "åpna opp" noe som ikke var helt som det skulle. Jeg er elendig å gjenfortelle her, men jeg husker ikke detaljer - bare at det var en simpel greie som måtte gjøres. Hun ble gravid like etterpå, og de hadde prøvd i årevis. Min beste venninne hadde også sjelden og uregelmessig mens, hun kjøpte eggløsningstester og ble tilslutt gravid hun også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå