Gå til innhold

Askepott gifteklar 21. juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det med deg, var det ikke forrige mandag? Eller er det et par uker siden nå? Har tenkt på deg.... krysser fingre for at alt går bra! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Yadda :)

Joda, fikk inn to egg som var litt mindre bra, delte seg litt sent. Nå er jeg på rugedag 7, men merker egentlig ingenting :((

Det er merkelig, men det er bare om kvelden/morgenen at puppene mine er så ømme og holder på å sprekke, men nå er det ikke fullt så ømme her jeg sitter..:))

Hvordan går det med deg da ?? :)

Skrevet

Så spennende! Krysser fingre for at du blir en gravid brud! :)

Nei her er det ingen flere på gang enda, tenkte du på bryllupsforberedelsene kanskje? Går heller smått med det, men nå skal vi hvertfall til fotografen på lørdag og avtale hvordan det skal gjøres med bilder osv. Vi kommer nok i mål, har god tid (foreløpig)...

Du er vel snart ferdig med planleggingen du kanskje? Håper det hvis du nå blir kvalm fremover... :)

Skrevet

Hehe, har funnet ut at kvalmen gir seg akkurat når jeg skal gifte meg ;))

Når var det forresten du skulle gifte deg Yadda??

Jeg begynner å få kalde føtter, har en del igjen som jeg ikke har fått gjort enda.. Har ikke funnet brudesko, tiara, dress til sambo, ikke bestilt blomster, kake, bordkort.... Kanskje jeg burde kaste meg rundt å få ut finger`n nå ;)))

Skrevet

Kalde føtter??? Huff da!! Får be forloveden din kjøpe varme sokker til deg... ;) Men ja, er vel på tide du begynner å få gjort litt mer da, er jo bare to mnd igjen. Ikke for å skremme deg, men jeg var mest kvalm i tredje og fjerde måned. De første 7 ukene visste jeg ingenting og merket ingenting...! :)

Vi skal ikke gifte oss før i oktober, så har som sagt ganske god tid enda. Men er vel mye som må ordnes etterhvert. Har kirke og lokaler, toastmaster, frisør og fotograf. Neste blir vel å sende ut invitasjoner. Og så burde jeg strengt tatt spørre noen om å være forlover snart... burde begynne å se på kjole også egentlig, men hadde jo tenkt å ta av noen kilo først da.. men kan ikke vente på det tror jeg, får bare begynne å titte.

Skrevet

Huffda ;) Jaja, er jeg kvalm så er jeg kvalm :)) Kommer til å fortelle det til alle den store dagen, HVIS jeg er gravid da... Har ikke den følelsen akkurat, men jeg gir ikke opp :))

Heldig du som har goood tid enda. Men det viktigste er jo at man får giftet seg. Tror ikke noen legger merke til småting hvis jeg skulle glemme noe. Kanskje de tror det skal være sånn, hehe :))

Lykke til med videre forberdelser iallefall :)))

Skrevet

Nei du må ikke gi opp! Var det første forsøket med ivf nå? Håper virkelig du får fortalt gode nyheter. :)

Tror ikke det hjelper så mye med god tid, jeg får neppe fikset de siste detaljene før i siste liten uansett (uff, kjenner meg selv....) - eller kanskje jeg klarer å tvinge meg selv til å fikse alt i god tid, det hadde vært noe til en forandring... typisk meg å skrive tale kvelden før eller noe slikt! DET skal jeg hvertfall ikke ende opp med! Om vi er sent ute med bordkortene så blir det bare noe kjempeenkelt - ingen som vet at vi egentlig hadde tenkt å ha noe mer fancy der akkurat. Er nok bare vi som har planlagt det meste som legger merke til detaljene som 'mangler' ja.

Lykke til videre du også - med både det ene og det andre!

Skrevet

Hehe, trege begge to vi da :))

Er 1 IVF forsøk ja. Blir det ikke noe nå, så venter vi til etter brylluppet. Klarer ikke å gå igjennom dette en gang til rett før brylluppet. Fikk jo ingen egg på frys og da må jeg jo igjennom ALT på nytt :(

Tvi tvi. og lykke til til oss ;))

Skrevet

Er bare to mnd til bryllupet, så HVIS det skulle gå galt så er det like greit å vente. Må jo hente deg litt inn igjen også. Men vi satser på at alt går bra, gjør vi ikke det da??? Har flere kjente som er nervøse nå, så jeg krysser fingre og tær i alle mulige retninger om dagene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...