Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått bihulebetennelse og fikk noen piller hos legen i går.

Da jeg leste pakningsvedlegget sto det at de ikke må brukes av gravide. Jeg leste litt mer på nettet om disse medisinene og der sto det at de ikke visste om de ville gjøre noen skader på fosteret til mennesker,men hos dyr hadde de sett feil med utvikling av beinstrukturen eller noe.

Jeg har tanta på besøk under hele denne pillekuren.

Kan disse pillene ha noen innvirkning på et eventuelt foster når jeg ikke har el før etter jeg er ferdig med kuren? Eller bør vi ta en pause med prøvingen denne mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har jeg desverre ingen erfaring til å svare på.

men når jeg prøvde ba jeg om medisin som kunne brukes av gravide, og opplyste om at det kunne være en mulighet for at jeg var gravid.

det tok de helt fint, og gav meg et alternativ som kunne brukes av gravide. så slipper man det tankespinnet i ettertid.

fikk du de hos fastlegen kan du jo alltids ringe i dag og forklare ståa slik at du får en annen type, bare sånn just in case.

Skrevet

Jeg hadde tenkt til å spørre om det. Men var på legevakta og legen var så ekkel, så jeg fikk meg ikke til å spørre om det. Har tatt over halve kuren nå og foreløpig er det ingen effekt, så jeg må kanskje ringe fastlegen på fredag. Han er mye greiere, så da får jeg kanskje hør med han.

Takk for svar :)

Skrevet

ja vi alle har vel møtt en legevaktslege som ikke ønsker å være på jobb.

har opplevd det selv. er skikkelig ubehagelig. det er jo ikke akkurat for skøy skyld at man oppsøker legevakten i utgangspunktet, om ikke legen skal oppføre seg som om vi gjør det bare for å plage ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...