Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Virker nesten som om "mageskinnet" ikke vil strekke seg mer å at den lille har dårlig plass der inne.Nå h*n snur seg å styrer så står magen i hel spenn..Den blir skjev å helt rar i fasongen.Det værste av alt er at det gjør veldig vondt.Får liksom på følelesen at hvis magen ble større så fikk ungen bedre plass der inne,er ikke stor for å være noen dager under 35 uker!!! Flere som føler seg litt sprengt eller??
Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 hei. jeg er i uke 30 å føler meg sprengt.magen er så stor til lille meg.ska legge ut en bilde så dem som vil se kan se.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Det kan nesten beskrives som om jeg ikke har nok hud liksom..Å når jeg ser ungen bukter seg rundt der inne,TYDELIG oppå huden så blir jeg nesten redd.Ser å føles helt merkelig!!! skal få tatt et bilde senere jeg også å legge ut
Gjest Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 ja det samme hær..har masse strekkmerker fra første svangerskap å nå er det kommet flere.
Gjest Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Har ikke fått et enda!!Spent på når di melder seg...Blir surt hvis jeg plutselig får dem nå,helt på slutten Jaja,kommer dem så kommer dem...
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Magen min er også helt sprengt, og desverre full av strekkmerker! Berget til uke 32 uten, så kom de, mer for hver dag som gikk, jaja, det er nok verdt det!
bebi-i-magen Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 magen min er også ganske så sprengt ja, er i min uke 33,og har enda ikke fått strekkmerker,men har di gammle fra første svangerskap,men di synes nesten ikke, så veldig glad om det ikke kommer nye:)
Gjest Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Huff...Ja jeg er bra spent på om dem kommer!!!Hørt skrekk historier om dem som ikke har hatt et eneste et før den dagen dem skal klemme ut ungen,da kom dem plutselig.IIIkkk...Da blir jeg litt skuffa altså!hehe..
mai mammaen til to Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 min mage er også rimelig sprengt syns jeg. men syns ikke den er like sprengt som sist gang. da følte jeg virkelig at det ikk ekom til å gå an å få større mage.. og enda vokste den i 3 uker til..hehe.. nå har jeg 2.5 uke til terminen. ikke fått strekkmerker enda.. og håper jeg slipper unna det denne gangen også.. men skjønner ikke at jeg ikke fikk sist for huden var jo så strekt som det gikk an..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå