Gå til innhold

FrokostQuiz på TV2....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir nesten litt provosert over den konkurransen, og hvordan de bertene kverner...........

"Dette er bare SÅ lett, jeg sverger på at dettte er den aller, aller enkleste måten i hele Norge å vinne SINNSYKT mye penger på!!!!"

Jaja.....Kunne ikke ramle meg inn å ringe;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De irriterer vettet av meg også.....

Tror ikke det er så enkelt å vinne. har hørt om noen som hadde ringt en gang og hørt spørsmålene. og hadde svarene klare neste gang de ringte. skulle tro de var raskest da,men det var de ikke.

Og den amatørmessige rebusen som de sier: "er litt vanskelig i dag".....

Skrevet

uffja, eller når de sier....ingen som ringer i dag, ring nå, er jo sååååå lett...

de der asså, skjønner ikke at det er noen som orker å jobbe med det der jeg...eller,jobb og jobb :-///

Skrevet

hehe, de sier alltid det. "I dag er det ingen som ringer"....lurer på hvordan programmet ruller rundt hvis "ingen" ringer??!! Og de stakkars som er i studio da, får svare på 2 spørsmål, så må de tilbake til seerkonkuransen.....gu´for et tåpelig opplegg!

Skrevet

hahahaha. endelig noen som deler mitt syn. jeg må skru av tv når de kommer på jeg! takler ikke å se det programmet rett og slett:-)

Skrevet

Rart at tv2 sender et program som alle hater.. Jeg har enda ikke hørt om noen som mener de folka er riktig navla. Jeg hadde faktisk vært flau over å ha den jobben! :( Pinlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...