KaMa Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Hvis du sparker meg tilbake til oppgaven. Pokker også. Det er soooool ute...
pingu...... Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 jeg veeeeeet...det er direkte smertefullt å sitte her nå. Er det ikke typiske og faen at det blir sol i regnbyen når vi må sitte inne? Et par uker til eksamen her nå forøvrig, enn du da?
KaMa Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Hjemmeeksamen nå, og så venter det fem eksamener på rekke og rad frem til 14 Mai. Tipper det begynner å regne (eller snø..) i det øyeblikket semesteret er over. Hva med å ta med ørepropper og bok ut?
pingu...... Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 å helvete....sympati til deg. Fem.....haoph. Og ja, snøen og regnet kommer garantert...også blir det sørpe hele sommeren, det slår aldri feil at møkkaværet kommer sammen dagen som ferien min begynner. Kan du bestille sol til juni, juli og august her i møkkaværbyen??? Jeg kan sette meg ut når solen kommer i solveggen, der er det varmt og fint, men solen kommer ikke før klokken 14 i dag og da er jeg på veiledning....*urk* Oppgave? Lese? *nikke*
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Ut m ørepropper og bok høres fint ut, men her er det fryseavsegrompa-kaldt fremdeles. Men bare gå ut, dere. Jeg er ikke det minste snurt.
KaMa Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Ja, jeg syns fem er litt drøyt.. Skal bruke all ledig tid på å danse soldans på balkongen, så kanskje vi får et par uker med sol i sommer? Solvegg høres fint ut. Kanskje du får benyttet deg av den i morgen. Ja, oppgave.. Lese.. Husj, husj. :-)
KaMa Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jeg har konseproblemer og er avhengig av strøm, så jeg blir inne. I dag kunne det egentlig godt ha regnet. Men den franske landsbyen har vi da med oss i både hjerte og sinn, så dagen kan bli lovende lell.
pingu...... Skrevet 16. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. april 2008 I dag ønsket jeg meg egentlig regn...men jeg er sikker på at jeg kommer til å bli grusomt straffet for det værmessig senere, så jeg prøvde å ikke ytre regn-øsnket mitt høyt. Fransk landsby.....det høres alltid fint ut..sukk
pingu...... Skrevet 16. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2008 altså....har du begynt å skarre nå kølla??
danieI Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 frekke gamle skinn....rrrrrrrrRRRRRRRRRRrrrrrrr
pingu...... Skrevet 16. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. april 2008 altså, jeg er så ung atte, ikke en dag over......25 *streeeeeeeeeekk*.....knurret du nå?? skarreknurr?? ;-)
pingu...... Skrevet 16. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 16. april 2008 jaggu så jeg det....hvordan hørtes det ut? bra eller semi-bra?? tipper du er kånge på skarring ja??? 25.......jeg kan jo forsøke å juge på meg da????
danieI Skrevet 16. april 2008 #18 Skrevet 16. april 2008 jeg har ikke testa det out loud, vil ikke skremme prinsessa, hun tror bare at sid er her da vøtt.... du juger så dårlig ...pingu :-) ok..nå må du lese, du ju ønderstænd? høhø og jeg må i dressen, hej då!
pingu...... Skrevet 16. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 16. april 2008 sid river i mengder, men ikke herje opp lillesøt med sidentusiasme når hun er syk :-) og si comprende...lese litt og så dusj og så veiledning ciao _:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå