Gå til innhold

NÅ må noen sparke meg tilbake til boka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du sparker meg tilbake til oppgaven. Pokker også. Det er soooool ute...

Skrevet

jeg veeeeeet...det er direkte smertefullt å sitte her nå. Er det ikke typiske og faen at det blir sol i regnbyen når vi må sitte inne? Et par uker til eksamen her nå forøvrig, enn du da?

Skrevet

Hjemmeeksamen nå, og så venter det fem eksamener på rekke og rad frem til 14 Mai. Tipper det begynner å regne (eller snø..) i det øyeblikket semesteret er over.

Hva med å ta med ørepropper og bok ut?

Skrevet

å helvete....sympati til deg. Fem.....haoph.

Og ja, snøen og regnet kommer garantert...også blir det sørpe hele sommeren, det slår aldri feil at møkkaværet kommer sammen dagen som ferien min begynner. Kan du bestille sol til juni, juli og august her i møkkaværbyen???

Jeg kan sette meg ut når solen kommer i solveggen, der er det varmt og fint, men solen kommer ikke før klokken 14 i dag og da er jeg på veiledning....*urk*

Oppgave? Lese? *nikke*

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Ut m ørepropper og bok høres fint ut, men her er det fryseavsegrompa-kaldt fremdeles. Men bare gå ut, dere. Jeg er ikke det minste snurt.

Skrevet

Ja, jeg syns fem er litt drøyt..

Skal bruke all ledig tid på å danse soldans på balkongen, så kanskje vi får et par uker med sol i sommer?

Solvegg høres fint ut. Kanskje du får benyttet deg av den i morgen.

Ja, oppgave.. Lese.. Husj, husj. :-)

Skrevet

Jeg har konseproblemer og er avhengig av strøm, så jeg blir inne. I dag kunne det egentlig godt ha regnet.

Men den franske landsbyen har vi da med oss i både hjerte og sinn, så dagen kan bli lovende lell.

Skrevet

I dag ønsket jeg meg egentlig regn...men jeg er sikker på at jeg kommer til å bli grusomt straffet for det værmessig senere, så jeg prøvde å ikke ytre regn-øsnket mitt høyt.

Fransk landsby.....det høres alltid fint ut..sukk

Skrevet

altså....har du begynt å skarre nå kølla??

Skrevet

frekke gamle skinn....rrrrrrrrRRRRRRRRRRrrrrrrr

Skrevet

altså, jeg er så ung atte, ikke en dag over......25 *streeeeeeeeeekk*.....knurret du nå?? skarreknurr?? ;-)

Skrevet

hehe..ja så du det??

det bare skjedde!

Skrevet

*kick*

Skrevet

jaggu så jeg det....hvordan hørtes det ut? bra eller semi-bra?? tipper du er kånge på skarring

ja??? 25.......jeg kan jo forsøke å juge på meg da????

Skrevet

jeg har ikke testa det out loud, vil ikke skremme prinsessa, hun tror bare at sid er her da vøtt....

du juger så dårlig ...pingu :-)

ok..nå må du lese, du ju ønderstænd? høhø

og jeg må i dressen, hej då!

Skrevet

sid river i mengder, men ikke herje opp lillesøt med sidentusiasme når hun er syk :-)

og si comprende...lese litt og så dusj og så veiledning

ciao _:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...