firemerkersmør Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 mannen jobber 24-7 for å dra inn penga, og jeg organiserer hus og hjem. Springer hjem fra jobben 1 minutt over kl 16. Var liksom ikke det som var planen. Vi har begge god utdannelse, og ambisjoner (det vil si før). Ja, ja...
Dronningen! Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Kan ikke se at det er en felle, det er realiteten for veldig mange mennesker.... Men det er jo opp til dere å gjøre noe med det:o) Mannen her i huset jobber 24/7, jeg jobber litt ved siden av organisering av familien A/S
Dunder Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Kommer jo an på om man trives med det eller ikke - det skriver du ikke noe om? For meg hadde det vært uaktuelt å ha hovedansvar for hus og hjem da jeg synes sånne ting er drepende kjedelig. Hvis du ikke trives med det: Kan ikke han jobbe mindre ute og mer hjemme og du gjøre motsatt? Da skal det jo gå nogenlunde opp i opp?
meg & to små vampyrer Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Hvilken felle? Jobbe mye for å overleve-fella? Tror de fleste har noen hektiske år i småbarnsfasen:) Så bra at dere begge har jobb da. Og at dere har en arbeidsfordeling. Så lenge den fungerer for dere er det vel ok:)
firemerkersmør Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Trives sånn rimelig med det, men trives veldig godt med den store lønningsposen til mannen min.Problemet er at det er selvforsterkende. Hvis jeg ikke jobber mer får jeg jo aldri så mye som han i lønn. Blir jo bare værre og værre, og jeg hadde en plan om atd et ikke skulle bli sånn :-(
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Hva med å sette seg ned å ta en prioritering om hva som er viktig i livet ?? Se hva dere kan gjøre for at han jobber mindre en periode? Regner med dere har barn siden du skriver her inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå