♥Love is in the aiR♥ Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Sliter litt med det ene spørsmålet som jeg vet at jeg får.... Hvilke forventninger har du til jobben? Åååå, vet bare ikke hva jeg skal svare på den=S
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Om 5 min så sitter du her??? Lykke til =)
meg & to små vampyrer Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Hva slags jobb? Lykke til:) Skal selv på en "uformell jobbsamtale" i dag. Som jeg ikke vet om jeg er intr i.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 At det blir utfordrende og du får vist dine evner, at du kommer til å trives i et aktivt arbeidsmiljø.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Hihi, ja skal ha telefon intervju, å sitter her for å få nervene i sjakk;o) Er "jobb hjemme fra jobb" som telefonintervjuer=) Håper virkelig jeg får den, så jeg kan være hjemme lengre med snuppen....
meg & to små vampyrer Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Oi, sånn type jobb ja. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå