vilsågjernehanr3 Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg fikk opp to rosa streker både i dag og i går. Teststreken var mye lysere enn kontrollstreken: Er jeg gravid eller skal strekene vært like rosa??? Takk for svar )
Gjest Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Hei! På graviditetstester er en strek en strek, og du er nok gravid! På EL-tester derimot skal teststreken være like sterk som kontrollstreken:) Gratulerer så mye! )
vilsågjernehanr3 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Tusen takk for svar tror du det? en strek er jo en strek, men skal dra på apotektet og kjøpe en CB dig. Er langt over IKM dato, men syklus er ikke helt stabil etter 2 SA. Hadde SA med utskrapning 10 januar og sa uten utskrapning i ca 15 februar. må si jeg er spent nå! håper veldig på at den kan feste seg godt!
vilsågjernehanr3 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2008 trenger litt hjelp: Hadde el ca 30 mars, når blir ca termin da??? klarte ikke å regne det ut :S Kanskje vansklig siden jeg ikke har hatt stabil syklus???
Gjest Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Prøv terminkalkulatoren på www.babyverden.no, der kan du regne ut i fra EL-dato tror jeg(unnfangelse). Selv om syklusene ikke har vært stabile, kan du jo få en ca-dato i alle fall:)
vilsågjernehanr3 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 takk for tipset, da har jeg regnet foreløbig temin til 23 desember. Har vært å kjøpt en cb dig som visser gravid, så da er det vel ingen tvil!
Aprilia Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Heisann! jeg sitter å lurer på akkurat det samme som deg. Men min teststrek er kjempsvak, nesten som en skyggestrek. er det vanlig at dette kan forekomme på billigtester? men det er enda tre dager til jeg venter mens så kan jo være at den blir sterkere etter hvert dersom det skal vise seg at jeg er så heldig å ha blitt gravid. håper virkelig det har klaffet for deg vilsågjernehanr3!
Gjest Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 Jeg hadde i alle fall veeeeldig svake skyggestreker på de billigstrimlene jeg brukte sist jeg ble gravid. Var ikke helt sikker på om jeg så streken eller ikke... Kjøpte en cb etter noen dager, og den var det ikke noe tvil med altså!
Kanskje 2009barn? Skrevet 16. april 2008 #9 Skrevet 16. april 2008 Hm du er nok kanskje gravid! Gratulerer så masse!
Aprilia Skrevet 16. april 2008 #10 Skrevet 16. april 2008 Hmmm...ja jeg får smøre meg med tålmodighet noen dager til, så får vi se. litt for spennende det her:P får vel kanskje kjøpe en cb etter hvert dersom jeg ikke blir noe klokere av teststreken på billigmerkene.
vilsågjernehanr3 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. april 2008 JA JEG ER GRAVID Har ikke helt gått opp for meg, men det er sant!! Apilia; kjøp en cb digital så slipper du å tyde, men en strek er en strek. mine rosa streker var heller ikke tydlige!!
Aprilia Skrevet 16. april 2008 #12 Skrevet 16. april 2008 Gratulerer så masse!! u lucky girl! ja får nesten kjøp en cb:) men burde kanskje vente noen dager da jeg ikke forventer mens før lørdag.. er så redd for å bli skuffa viss jeg tester for tidlig..hehe... ååå...blir gal av å lure sånn. tenker jo ikke på annet. klarer ikke å konsentere meg om bachelor oppgaven min. ikke bra!
Aprilia Skrevet 17. april 2008 #13 Skrevet 17. april 2008 Klarte ikke å dy meg, sprang i vei og kjøpte en cb digital test. og ganske riktig, jeg er gravid!!!:)
annda Skrevet 17. april 2008 #14 Skrevet 17. april 2008 jeg har også fått kjempesvak strek på billigtest forige lørdag. Jeg ser streken, men den er veldig svak. Kanskje det er sånn som hos dere, og at jeg også er gravid:) ble så glad når jeg lest innleggene deres og krysser fingrene for at det samme stemmer på meg:) klem fra meg:)
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 17. april 2008 #15 Skrevet 17. april 2008 Billigstrimlene er bra de!! Hver gang jeg har vært gravid har det kommet en så svak strek at jeg har måttet skru på sterkt lys og virkelig se etter...men etter noen dager blir den sterkeke og sterkere! Men en CB trenger mindre Hcg for å bli sterk har jeg merket! Gratulerer!
Aprilia Skrevet 17. april 2008 #16 Skrevet 17. april 2008 annda..kjøp en cb så slipper du å lure noe mer:) har mere tro på en slik test enn disse billigtestene som er håpløs å tyde. ja cb koster mye mere, men det er absolutt verdt det:) Lykke til!
annda Skrevet 18. april 2008 #17 Skrevet 18. april 2008 Her stemte det med at skyggestrek var positiv:) Jeg tok en ny billigtest i dag, og der kom streken opp med en gang, og den var ROSA!!!!!!! er overlykkelig nå Lykke til alle sammen og håper alle snart får oppleve en positiv test! klem:)
vilsågjernehanr3 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 18. april 2008 gratulere til dere begge to!! X fingrene for oss alle tre, også treffes vi på desemberforumet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå