humla80 Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Da har jeg fløtta over hit til 3 tri. er i dag 28+1, å jøye meg som jeg gleder meg i tiden som kommer.
humla80 Skrevet 16. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. april 2008 Var det kanskje en uke før tidli ??? Oi oioi
Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Nope...Hun mener tydligvis 28 fulgådde uker å 1 dag inn i uke 29!!! Alt etter hvordan man velger å telle,med eller uten dager..
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Velkommen inn på 3.trimester ) Lykke til med alt som kommer!! Klem fra DollyD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå