Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Noen med peil på hcg-målinger? Målte i forreige uke pga små blødninger. 7+1 hadde jeg 94 000 7+4 hadde jeg 121 000 At det er stigning er bra, men er dette lav stigning? Skal det ikke fordobles på 3 døgn? Spør selvsagt legen, men han hadde ikke tid til å svare før i ettermiddag, så fikk bare tallene av legesekretær...
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Det er supert... Helt bra... Ikke noe å bekymre seg for..Lykke til
sykkelpumpe Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Hei Jeg velger og tro at dette med hcg er like individuelt som farge på øynene. Den skal stige og de gjør den jo hos deg. Grunnen til at jeg mener det, er at jeg målte hcg i uke 6 og så i uke 7, for og sjekke etter en liten blødning. jeg hadde først en hcg på 6300, så en hcg på 29000. I følge tabeller er jo dette veldig lavt, men jeg føler meg veldig gravid for og si det på den måten, og på legekonoret sa de at det var fine resultater. Men jeg må jo si at jeg skjønner at man bekymrer seg. Det gjorde jeg også, men har valgt og stole på at alt er ok.
Ella og tre små blå <3 Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Tror heller ikke du trenger å bekymre deg. Har selv målt HcG i begge svangerskapene mine pga blødninger, og etter det legene har sagt og det jeg har lest på nettet, så vil stigningene bli mindre jo høyere verdier man har, altså, man når et visst platå der det ikke lenger er snakk om fordoblinger over 2-3 døgn. Mellom 8.-10. uke, mener jeg å huske, begynner til og med nivåene å synke visstnok, for så å ligge på et noe lavere nivå resten av graviditeten. Så med tanke på dine høye verdier og hvor langt du har kommet, så synes jeg dette høres helt fint ut, og dessuten, som sykkelpumpe her sier, så er HcG verdier en svært individuell greie fra svangerskap til svangerskap:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå